štvrtok 24. septembra 2015

Sušič nechtov a automatický pilník- poštovnézdarma.cz

Ahojte baby. Dnes by som vám veľmi rada predstavila môjho nového pomocníka, ktorý si hneď získal moje srde. Mám ho zo stránky postovnezdarma.cz, ktorú už určite veľmi dobre poznáte, či už z počutia alebo vlastnej skúsenosti.


Jedná sa o sušičku nechtov a automatický pilník. Kto ma pozná, vie, že si robím umelé nechty, pretože moje prírodné nie sú reprezentovateľné, a tak som sa rozhodla, že potrebujem nejakého pomocníka pri úprave nechtov, ktorý by mi ušetril čas a nervy :-) . - pilníkom 80/80 umelé nechty v pohode opilíte, ale chce to čas 



Balíček mi prišiel klasicky zabalený v žltej obálke, celý pokrčený, ale ani sa nečudujme, keď to prešlo takú diaľku. Dokonca sa čudujem, že prišiel celý :-D. Po otvorení zmuchlanej krabice zbadáte klasický biely plastový držiak- nič zaujímavé. V ňom nájdete sušičku, pilník s nástavcami a návod na použitie v anglickom jazyku. Samozrejme, to by som nebola ja, keby nestratím ten návod :-D. Ale  aspoň každý trošku inteligentný človek príde na to, čo a ako sa načo používa, ale mysleli aj na takích šikovných ľudí, ako som ja a napísali to aj na krabicu.
V malom igelitovom sáčku nájdete 5 nástavcov na pilník- na brúsenie, kožičku okolo nechtov, vyhladenie nechtov, atď,atď. Popravde, je to na vás, ktoré a načo budete používať. Ja využívam iba na opilovanie nechtov, ale veľmi to neobrúsi, takže pomáham si aj pilníkom a potom na kožičku nechtov, čo je celkom fajn.
Do obidvoch zariadení pasujú baterky typu AA. Takže predtým než vám to má odraziť domov, tak si zaobstarajte 4 baterky, pretože nie sú súčasťou balenia.
Jediné čo by som obidvom vytkla je spôsob používania. Čo sa týka pilníka, tak ten má malé fialové tlačítko, ktoré treba neustále tlačiť -  pri dlhšej práci je to otravné, dokonca až namáhavé.
A čo sa týka sušičky tak aj tam treba tlačiť spodok, aby sa to spustilo - tlačiť neustále každú ruku 1-2 minúty nie je sranda :-D. Ale musím pochváliť, že nechty sú uschnuté. Nie zas na 100% ale na takých 95% určite.


Link TU 

Takže túto sadu odporúčam, je to skvelý pomocník, ktorý vám ušetrí pár minút života :-) 
S pozdravom Sabína
Pekný zvyšok dňa

P.S: Do komentárov mi napíšte:  či niečo takéto vlastníte doma
                                                       aká je vaša obľúbená farba na nechtoch 
                                                       a aké nechty preferujete ( svoje, umelé, gélové,..)



3 komentáre:

  1. Vypadá to skvěle! Určitě bych to chtěla.
    Jinak..Nehty mám zatím svoje, ale někdy bych chtěla zkusit umělé. A nejradši mám béžové laky od Rimmel London. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek :) sada vypadá zajímavě, nehty mám své a umělé jsem zatím nezkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť