nedeľa 30. augusta 2015

TAG: Liebster Award TAG


Ahojte žienky. Vítam vás pri mojom prvom (dúfam,že nie poslednom) tagu, do ktorého ma nominovala jedna z mojich obľúbených blogeriek Aďulik Sun - začo jej ďakujem.

Čo tento TAG je ? TAG po angl. znamená " oštítkovať,označiť, menovka,.." čiže je to hromadná správa, ktorá sa šíri ďalej a ďalej. Tento tag má pôvod  Nemecku (viď. názov).

11 Faktov o mne :)

1. Volám sa Sabína a mám 17 rokov
2. Momentálne idem do 3.ročníka na Strednej priemyselnej škole stavebnej v Nitre
3. Študujem geodéziu,kartografiu a kataster..veľmi ma to za srdce nechytilo :-)
4. Po strednej škole by som rada študovala žurnalistiku
5. Mám 9 ročného brata Boriska
6. Milujem žiarivé a výrazné farby,málokedy si obliekam čiernu farbu 
7. Na pravom stehne mám väčšie  materské znamienko a nechystám si ho dať odstrániť
8. Som závislá na zlate :-D
9. Robím si umelé nechty, ale snažím sa, aby vyzerali prirodzene
10. Minimálne raz za deň musím vypiť kávu
11. Málokedy mávam zlú náladu, stále sa smejem a snažím sa ľudí okolo mňa zabávať :-)

Otázky od blogerky

1.Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie ? 
U mňa je to také 50/50. Niekedy mám radšej leto inokedy zas zimu, ale myslím si, že jar je najkrajšia.

2.Čo ťa najviac baví na blogovaní ? 
Samozrejme písanie článkov, veď o to tu predsa ide. Potom už ma najviac hreje pri srdiečku, keď vidím odozvu od ľudí.

3.Čím si chcela byť ako malá ?
Pamätám sa, že som chcela byť zubárkou, ale vôbec si nespomínam, že prečo :-D

4.Aká je tvoja obľúbená hudobná kapela ?
Nemám obľúbenú hudobnú kapelu.

5.Sleduješ nejaké blogy? Aké ?
Áno sledujem ich pár, ale skôr sledujem YT scénu. Väčšinou klikám na články, ktoré sa týkajú recenzií alebo módy.

6.Čo ťa zaujme na blogu, ako prvé ? 
Vzhľad,kvalita fotografii a potom už pozerám na štýl písania.:-) Nerada čítam dlhé dlhokánske články. Mám rada kratšie, výstižné a hlavne, aby tam bolo to čo ma zaujíma.

7.Koľko hodín stráviš pri PC ?
V priemere tak 5 hodín určite a to sem- tam sa vôbec nevenujem blogu :-) Viem, že je to veľa,hold čouž :-) .

8.Aké je tvoje obľúbené jedlo ?
Obľúbené jedlo nemám, ale milujem cestoviny, takže ak by ste mi chceli pripraviť cestoviny, tak ma určite veľmi potešíte. :-)

9.Aké používaš aplikácie na úpravu fotiek ?
Čo sa týka blogu, tak jednoznačne picmonkey. Fotky, ktoré si postujem na osobný fb a instagram, tak u mňa vyhráva No Crop. Voľakedy som používala Pics Art.

10.Aké máš plány do budúcnosti s blogom? 
Určite by som chcela do budúceho roka zmeniť záhlavie a pohrať sa s výzorom blogu, keďže ešte stále nie som s ním spokojná.

11.Snívala si niekedy o tom, že budeš slávna ? 
Samozrejme, že som snívala, povedzme si pravdu, kto o tom nesníval. Určite by to bola iná káva. :-)

Moje otázky pre nominované blogy

1.Čo môžme nájsť na tvojom blogu ? 
2.Pár výstižných slov o tvojich vlasoch ? 
3. Máš domáceho miláčika ?
4.Akú farbu nosíš najradšej na nechtoch ? 
5.Si na niečom závislá ? 
6.Čo ti v živote robí najväčšiu radosť ? 
7.Rada varíš, pečieš ? a čo také ?
8.Najčastejšie oblečenie nakupuješ v kamenných obchodoch alebo preferuješ nákupy cez internet? 
9.Keď nestíhaš, ale aj tak máš potrebu sa nalíčiť, tak načom si dávaš najviac záležať ?
10.Z celej tvojej zbierky dekoratívnej kozmetiky, čoho máš najviac a prečo ?
11.Tvoj názor na dnešnú dobu?

Nominujem blogy: 

Budem veľmi rada, keď sa zapojíte všetky :-) 

Čo musia nominované blogy spraviť ? 

1.Vysvetliť, čo tento TAG je :-)
2.Poďakovať za nomináciu ( ja som to nevymyslela)
3.Napísať 11 faktov o sebe!
4.Odpovedať na otázky, ktoré vám vymyslela blogerka, ktorá vás nominovala
5.Vymyslieť 11 svojich otázok pre ďalšie blogy :-)
6.Vybrať niekoľko blogov, ktoré mominujete ( najlepšie 5-11)
7.Oboznámiť vybraným blogom, že ste ich nominovali :-)
8.Pridať k článku alebo niekde na blog obrázok Liebster Award Tag ( na internete je ich niekoľko)

Ďakujem veľmi pekne, že ste si prečítali tento môj prvý TAG.
Ak ste ho už robili určite mi ho hoďte do komentára :-)
Pekný zvyšok dňa



5 komentárov:

  1. Dekuju za nominaci, jsi mila, ze sis vzpomnela zrovna na me! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super odpovede na moje otázky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé fakty :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Sue! Hoci oneskorene, veľmi pekne ti ďakujem za nomináciu, je to milé. Z časových dôvodov tento TAG však momentálne nestíham spracovať, preto, ak máš ty a tvoje sledovateľky čas, môžete sa o mne čo-to dozvedieť z rovnakého TAG-u, ktorý som robila pred dvoma rokmi ;)
    http://aknelka.blogspot.sk/2013/09/liebster-award-bola-som-nominovana.html

    OdpovedaťOdstrániť