nedeľa 27. septembra 2015

Dermacol - PRINCESS cream a QUEEN NIGHT cream


Ahojte žienky. Dnes by som vám veľmi rada predstavila dva nové produkty od Dermacolu. Značku Dermacol mám veľmi rada a vlastním doma niekoľko výrobkov.
Keďže mám veľmi suchú až atopickú pokožku, zašla som do drogérie s tým, že nutne potrebujem krém a samozrejme tam nemali môj obľúbený od Garnier, tak som si kúpila tieto krásky. Zaujali ma pekným-roztomilým obalom. Kupovala som mačku vo vreci, keďže som vôbec netušila, aké sú a nečítala som na nich žiadne recenzie.
Značka Dermacol má krémy iba hypoalergénne, čiže nemala by nastať žiadna alergická reakcia,samozrejme, nenastala.
Každí ma vyšiel okolo tých 5€. Majú 50ml, čo mne to vyšlo cca na mesiac.

Dermacol princess cream 

Popravde nerobí žiadne zázraky, normálny obyčajný krém, ktorý natriete ráno na tvár, aby ste pleť ako-tak hydratovali a hlavne, aby vaša tvár nebola napnutá. Prekáža mi vôňa textúra krému - vôňa je ťažká a textúra  nevídaná. V prvých sekundách sa krém rozotiera ťažko, ale potom akoby " zolejnatil"- veľmi ťažko sa to popisuje :-D. Dobre sa vsiakne do pleti, nemáte pocit mastnoty.
Krém je fajn, ale čakala by som niečo viac, takže odporúčam tak na 50/50. Možno niekomu sadne viacej. 

Dermacol queen night cream 

Tak tento nočný krém mi veľmi vyhovoval. Je to môj prvý nočný krém, ktorý som v živote vyskúšala a určite neľutujem. Vonia lepšie ako princess krém a dá sa povedať, že celkovo je lepší. Je hutný a príjemný, zanecháva na pleti mastný film, čo mi neprekáža, keďže ma v noci nikto nevidí :-D. Lepšie sa rozotiera. Neupcháva póry. Ráno sa zobudíte s vyživenou a hladkou tváričkou. Vrelo odporúčam. 

Ďakujem veľmi pekne za prečítanie.
S pozdravom Sabína
Pekný zvyšok dňa

P.S.: do komentárov mi môžte napísať- aký typ pleti máte 
                                                                aký je váš obľúbený krém 
                                                                a či používate nočný krém




5 komentárov:

  1. Hezký článek :) líbí se mi obaly těch výrobků, co se pleťových krému týče tak jsem ještě nenašla žádný, který by mě vyloženě uchvátil, noční krém jsem ještě nezkoušela a pleť mám smíšenou až mastnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Keď som mala zmiešanú pleť-mastnú, tak som zvykla používať krém z oriflame,taký zelený z rady Love Nature a bola som s ním spokojná :)

      Odstrániť
  2. Hezký článek.. Já na noc používám z lékárny konopný krém :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Už som o ňom počula, možno aj ja vyskúšam :)

      Odstrániť
  3. Ja nočný krém nepoužívam :/ Pleť mám zmiešanú - "T" zónu mám mastnú spolu s bradou, inak mám normálnu :) A používam krém od Avonu alebo mandľový krém od Fyta :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť