utorok 25. augusta 2015

Milva - vypadávanie vlasov a akné/recenzia

Šampón HUMA 200ml

Známy, ako ílový šampón, ktorý je perfektne vyvážený kozmetický prípravok obsahujúci biely kaolín. Čistí vlasy a kožu až do hĺbky, čo môžem len potvrdiť. Stačí ho len trošku (cca o veľkosti lieskového orecha) a pekne pení. Ja ho už používam druhý mesiac mám tam ešte polovicu. Pokožka ma z neho vôbec nesvrbela. Vlasy sa mi mastia tak normálne,umývam sa ich 2-3 do týždňa a vôbec to tento šampón neovplyvnil. Má obyčajnú vôňu, vôňu obyčajného mydla, čo mi nejak neprekáža, pretože na vôni si nedám záležať. 
Už po pár použitiach som pocítila zmenu. Vlasy sú po ňom vzdušnejšie, pevnejšie, plné života. Od malička mám problém, že mi vlasy vypadávajú a po rôznych vodičkách,šampónoch,tabletkách a vyšetreniach mi nič tak nezabralo, ako tento šampón. Nezastavilo to úplné vypadávanie, ale je to oveľa lepšie, ako pred tým. Vrelo odporúčam aj ženám s vlasmi bez objemu. 
Link TU


Maska HUMA 200ml

Maska na vlasy Milva s bielym ílom je určená na hydratáciu a vyživenie do hĺbky pre každý typ vlasov. Biely íl v kombinácii s naturálnymi olejmi a rastlinnými extraktmi udržiava vlasy zdravé a krásne. Už od prvého použitia sú vlasy príjemné na dotyk a viditeľne lesklejšie. Má takú istú vôňu, ako aj šampón. Pridáva lesk, pružnosť a objem bez zaťažovania vlasov silikónmi. 
Primerané množstvo som votrela do vlasov a nechala som pôsobiť cca 10 min. Skúšala som ju votrieť aj na suché vlasy na večer a tento spôsob sa mi viacej osvedčil, pretože ráno po umytí vlasov som mala vlasy krásne hydratované. 
LinkTU 


Chinínová voda s rozprašovačom 200ml

Optimálne množstvo chinínu, ktoré obsahuje Milva chinínová voda preniká rýchlo do pokožky hlavy. Stimuluje krvný obeh, spevňuje vlasové folikuly, stimuluje rast zdravých a silných vlasov. Znižuje alebo úplne zastavuje stratu vlasov. Chinín je vhodný pre prechodnom vypadávaní vlasov, pri vypadávaní vlasov na základe stresu, pre poškodené a zničené vlasy. 
Nemá žiadnu vôňu a rozprašovač vystrekne primerané množstvo vody. Požíva sa po premytí a vtiera sa do pokožky vlasov. Neoplachovať. Neovplyvňuje váš styling,dobre sa vstrebe do pokožky.




Pleťová vodička anti akné s nechtíkom 100ml

Vodička proti akné s extraktom nechtíka je určený na každodenné čistenie citlivej, mastnej pleti  so sklonom k bakteriálnym infekciam alebo vzniku akné. Aj, keď mám suchú atopickú kožu tvorí sa mi akné a tak som chcela vyskúšať tento produkt. Čakala som, že mi pleť neskutočne vysuší, ale použila som hydratačný krém a všetko bolo v pohode. Sťahuje póry a nedovolí ich upchatiu. Čistiaca vodička obsahuje antibakteriálne zložky a úspešne reguluje zvýšenú mazovú sekréciu. Zabraňuje vzniku vyrážok a čiernych bodiek. Dá sa používať aj na celú tvár, ale ja lokálne. Vyhýbajte sa okrajom očí, pretože má silnú arómu. 
Link TU 



Ďakujem veľmi pekne Milve za poskytnutie produktov k recenzii.
Určite mrknite aj na ich FB (Link TU), kde každý deň pridávajú nové príspevky.
Komunikácia s eshopom prebehla na úrovni.
Je to naozaj skvelé,že nemusíme Milvu objednávať zo zahraničia,
ale máme to tu rovno pred nosom
za prijateľné ceny :)

1 komentár:

  1. Vypadávanie vlasov je zlé a musím sa priznať, že ja mám jemný problém :/ Ale nie zas rapidne ... pekný článok :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť