štvrtok 20. augusta 2015

Keď sa sen stáva skutočnosťou - cougar.sk

Ahojte žienky. Dnes vám prinášam  dlhoočakávanú recenziu na bieliace pásiky, ktoré mám zo stránky cougar.sk. Eshop cougar.sk ponúka rôzne krémy (akné,celulitída,..), dekoratívnu kozmetiku, parfémy, ale hlavne produkty na bielenie zubov za prijateľné ceny.

Prečolen sme sa nemohli všetci narodiť s krásnym bielym úsmevom ?! Ak aj tie vaše zuby naberajú žltkastý nádych je potrebné s tým skoncovať, pretože, ako dobre vieme, žijeme v takej dobe, kde sa vyžaduje dokonalosť od všetkých.
Zato, ako naše zuby vyzerajú môžu potraviny, ktoré sfarbujú povrch zuba, pribúdajúci vek, návyky/zlozvyky, či nedostatočné čistenie. Odtieň zubov zároveň ovplyvňuje aj farba ich vnútornej časti, dentínu, ktorá nám bola predurčená geneticky. Pravda však je, že biely chrup vyzerá zdravšie, čistejšie a krajšie. Tak, ako sa dopracovať ku krásnemu žiarivému úsmevu ?
Ako dobre vieme, existuje mnoho domácich trikov, ako si vybieliť zuby. Sama som to tak robila a odstupom času som zistila, že je zbytočné si takto narúšať zubnú sklovinu bez výsledku. A tak som prišla s týmto zázrakom:

Bieliace pásiky na zuby Cougar DeLuxe Pro-Whitening


  • Dizajnové balenie obsahuje 14 vrecúšok s pásikmi na horné a dolné zuby.
  • Plastové púzdro vhodné na cestovanie
Bežné pre sklovinu zubov a ďasná, žiadna zvýšená citlivosť zubov,žiadna bolesť. Aplikujú sa každý deň na 30-60 minút počas 14 dní alebo 2x denne t.j.počas 7 dní. Zuby sú bielše už po prvých dňoch bielenia. Vhodné pre citlivé zuby,majú sladkú mentolovú príchuť, ktorú sa mi sem-tam podarilo zjesť :-). Po aplikovaní pásikov sú zuby čisté, baktérie, zubný kameň a povlak budú odstránené. Pásiky odstránia aj časom nadobudnuté sfarbenie z koruniek a plomb.


Použitie: Otvorte vrecúško. Odlepte pásiky z fólie a nalepte gélovou stranou na zuby. Pritlačte na zuby aj do medzizubných priestorov. Vyčnievajúci zvyšok pásikov zahnite za zuby. Po 30-60 minútach odlepte pásiky zo zubov a jemne odstráňte zvyšky gélu pomocou zubnej kefky a vody. Vypláchnite si ústa.



Môj názor: V prvom rade by som chcela vyzdvinúť obal, ktorý je papierový, ale veľmi sa mi páči. Nečakala som, že bude taký pekný. Vo vnútri sa nachádza plastový obal na pásiky, ktorý je veľkým pomocníkom pri cestovaní, využila som ho na dovolenke. 
S aplikáciou som spokojná, nebolo to nič náročné. Pásiky veľmi dobre držia na zuboch a nijak vás v bežnej práci neovplyvňujú. Zaujímavá je mentolová chuť, ktorá je sladká, ako som spomínala vyššie, tak sa mi podarilo sem-tam niečo zjesť :-D .
Čo sa týka výsledku, tak som nadmieru spokojná. Dokonca aj okolie si všimlo, že mám belšie zuby, ako som mala predtým. Nikdy som nemala problém so žltým povlakom, ale teraz môžem povedať, že mám krásny holywoodsky úsmev :-).
Na fotografiách sa mi to nepodarilo veľmi dobre zachytiť, ale reálne je to lepšie viditeľné.

PRED 

Po


Ak ste sa práve rozhodli, že to tiež vyskúšate, tak mám pre Vás zľavu 5% a poštovné zadarmo! :-)
Kód kupónu napíšte počas objednávky v e-shope Cougar.sk 
v nákupnom košíku do kolónky "Kupóny".
(viď. prvá fotografia)

S týmto e-shopom sa mi veľmi dobre spolupracovalo.  Komunikácia prebehla na úrovni. 
V prípade otázok odporúčam ich kontaktovať emailom.
Určite vám poradia a pomôžu. 
 Pekný zvyšok dňa :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára