nedeľa 10. mája 2015

Nevieš čo si pripraviť na raňajky ? / Ako na ovsené vločky

Nevieš čo si pripraviť na raňajky ? / Ako na ovsené vločky

Neviem, ako vy,ale ja som odjakživa mala problém si pripraviť ovsené vločky. Či už zaliate mliekom alebo v jogurte s ovocím,to mi veruže veľmi nechutilo a mala som problém to do seba dostať. 
Inšpirovala som sa jednou youtuberkou a odvtedy sa ovsených vločiek nemôžem nabažiť. Takto to pripravujem už cca 2 roky. 

Čo budeme potrebovať ? 

-pol hrnčeka ovsených vločiek
-2 vajcia
-cukor/škoricu/soľ (niečo na dochutenie)
-nejaké ovocie navrch 
-citrón 


Ako na to ? 

Do polovičky hrnčeka si nasypeme ovsené vločky. Tie dáme do mixéra aj s 2 vajciami. Podľa chuti som si tam dala trošku cukru s príchuťou vanilínu a šťavu z citróna. Všetko som dôkladne premixovala,aby mi tam nezostali príliš veľké kusy. Po domixovaní je vhodné to dať aspoň na 10 sekúnd do mikrovonky nech tie zvyšné kusy,ktoré sa dobre nepremixovali ,nafučia a nech neškrípu medzi zubami :)
(cca takejto  konzistencie by to malo byť )
Potom  dáme rozohriať trošilinka oleja na panvicu a lyžicou robíme na panvici malé placky. Môžte si spraviť aj jednu veľkú,ale mne chutia malé. :D Táto dávka je cca na 5-6 malých placiek.


Už len poukladáme na tanier. Odporúčam potrieť lekvárom,medom,nutelou,ale potom by som nedávala do cesta cukor.Zvolíme si obľúbené ovocie a HOTOVO :)
Dá sa to jesť aj na slano,tak že miesto cukru zvolíme soľ a navrch by som dala šunku. 
Je to vhodné aj pre športových nadšencov,samozrejme,bez cukru a iných vecí. 



Dobrú chuť ! :)
S pozdravom Sabína. 





2 komentáre:

  1. Palec hore ! Moc pekne napsane ♥ a urcite dobrota !
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Něco podobného jsem už taky dělala, ale jen jako palačinky a bylo to výborné ♥. Věřím, že i s ovesnými vločkami to bude mňamka. Určitě zkusím, když nebudu vědět, co k jídlu :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť