streda 20. mája 2015

Čo nosím v mojej kabelke ?

Čo nosím v mojej kabelke ? /školská taška 

Ahojte baby. Dnes by som vám veľmi rada predstavila moju kabelku,ktorú nosím do školy. 
Mám ju zo stránky postovnezdarma.cz, kde majú veľký výber pekných a zaujímavých kabeliek za rozumné ceny :) 
Jednu kabelku z tejto stránky už vlastním a prevetrala so mnou už nekoľko diskoték. Článok  TU.

Vzhľadovo a tvarovo sa mi veľmi páči. Je jednoduchá a hodí sa k mnohým outfitom. Je priestranná a zmestí sa do nej veľa vecí. Vo vnútri je  malé vrecko na zips,ktoré ocení každá z nás. 


Link na ňu TU

Keď som ju objednávala,čakala som,že bude jednoduchá a "neznačková". Veľmi ma prekvapilo,keď ma doma čakala taška z Manga. Zlatý nápis na taške je MANGOTOUCH a taktiež na zipse je vyryté MANGO. Dokonca vysačka je z Manga. 





Ale nejak to neriešim. Taška sa mi páči tak či tak. Je bez popruhu ale má veľké ramienka,takže sa príjemne nosí aj na ramene. Popravde som zvedavá,kedy ich odtrhnem :D.  

Čo sa nachádza v mojej kabelke ? 


-samozrejme, bez vody ani na krok
-peračník
-peňaženka
-slnečné okuliare
-dioptrické okuliare
-nejaké zošity
-púder
-balzam na pery
-slúchatká do mobilu,bez nich by som v autobuse zomrela :D 
- nejakú voňavku,ktorá mi prišla pod ruky 
-kalkulačku a pravítka,ako správny geodet :D 


Pekný zvyšok dňa :* 





3 komentáre:

  1. Ja nosím to isté len trošku viac kníh. :) Ja som ale zástanca batohov :) Kabelky by môj "náklad" neuniesli :) Každopádne pekný článok a tá taška tiež :*
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť