nedeľa 26. apríla 2015

Na ktorej ruke sa nosia hodinky?

Na ktorej ruke sa nosia hodinky? 

Určite ste sa zamysleli nad tým,prečo väčšina ľudskej populácie nosí hodinky na ľavej ruke. Samozrejme,nájdu sa výnimky,ktoré nosia hodinky aj na pravej ruke. 
Vlastne,donedávna som sama nosila hodinky na pravej ruke a bolo mi to jedno :D.
Moja teória je taká,že väčšina ľudí sú praváci. Čiže celkovo počas práce oveľa viac prirodzene zapájajú do činnosti pravú ruku. A teda oveľa je jednoduchšie skontrolovať čas na ľavej ruke,bez toho aby sme prerušili práve vykonávanú činnosť. 
Avšak pochybujem,že sa nájdu ľudia,ktorí sú praváci a nosia hodinky na pravej ruke a opačne. Prípadne je im to úplne jedno, na ktorej ruke hodinky nosia. 
V konečnom dôsledku je dôležité si vybrať správnu a kvalitnú značku, ktorej veríte.

 Ja som si vybrala hodinky značky Geneva a môžem vám povedať,že neľutujem. Dizajnovo sa mi páčia,no na mojej chudej ruke bohvieako nesedia,ale to ma neodradí aby som ich nenosila :D. 






Tieto hodinky môžte nájsť TU.


8 komentárov:

  1. Ja práve preto, že som praváčka ich nosím na ľavej ruke, lebo napríklad keď píšem, alebo tak, tak mi vadia.. :) z toho istého dôvodu nenosím náramky ani nič na pravej ruke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já je nosím na leve ale myslím si že někomu komu to vyhovuje na druhé nemyslím si že dělá špatně. Znám pár lidí kteří je nosí na pravé a řekla bych že si toho málo lidí všimne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mam je ve stribrne ! moc hezke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nosím na pravej, keďže som ľaváčka a vyhovuje mi to :) Krásne hodinky :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné hodinky :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja nosím od 6 rokov na pravej. Všetko robím pravou rukou a teda aj čas musí byť na pravej. Pri písaní v škole to bola práve výhoda,stačilo len kúsok natočiť ruku s perom a nie otáčať hlavu na ľavú ruku ktorá nie vždy bola na lavici,prípadne podopierala hlavu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja nosím od 6 rokov na pravej. Všetko robím pravou rukou a teda aj čas musí byť na pravej. Pri písaní v škole to bola práve výhoda,stačilo len kúsok natočiť ruku s perom a nie otáčať hlavu na ľavú ruku ktorá nie vždy bola na lavici,prípadne podopierala hlavu.

    OdpovedaťOdstrániť