nedeľa 28. decembra 2014

Prečo nie sú príspevky ?

Prečo nie sú príspevky ? 

Túto otázku ste si už určite viaceré položili. No teraz si túto otázku položím sama. 
"Prečo nie sú príspevky ?!!!!"
Odpoveď: Lebo som lenivá upravovať fotky :D 
Ospravedlňujem sa,že tento rok nevyšlo toľko príspevkov,ale nejak som sa nechala premôcť lenivosťou. Blogovanie ma bavilo a baví,ale nebudem tu nič vnucovať nasilu. Keď mám dobrú náladu a mám chuť niečo vám napísať,o niečo sa s vami podeliť,tak vtedy napíšem ten príspevok.
Mám niekoľko tém a nápadov v hlave, o čom by som mohla písať.Mám niekoľko desiatkov produktov na zrecenzovanie,no ale nie je čas. Budem musieť to zatiaľ hodiť na papier,nech to nezabudnem. Určite bude rok 2015 oveľa lepší. A určite sa mi aj zlepší moja gramatika a pravopis :D. 

Čo mám nové ? 

Dokopy nič :D. Sviatkovala som u starej mami v Tatrách a doniesla som si odtiaľ,nie len darčeky,ale aj poriadne prechladnutie a užívam si život len ako sa dá :) . Musím ešte napísať recenziu na Yves Rocher,čo mi bolo zaslané už asi pred dvomi mesiacmi. Takže mám "narováši" :D Miesto toho píšem tento nezmyselný príspevok :D 


Čajík a teplý sveter u mňa musí byť. 
(fotka nie je upravovaná,je len fotená prednou kamerou) 

Takto vyzerá môj pofidérny stôl,na ktorom trávim svoj
čas. 


Prajem vám príjemné prežitie sviatkov a šťastný nový rok. 
A držte mi palce nech nie som chorá na Silvestra :D 
(fotky nie sú nejak extra upravované,nie je tam ikona blogu. V prípade stiahnutia mojich fotiek ,tak vám ruky dolámem :D )





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára