štvrtok 20. novembra 2014

Hodinky na každú príležitosť

Hodinky na každú príležitosť

 Zháňaš vhodný darček pre svoju polovičku,mamu,babku,tetu,.. ? Hodinkami nič neskazíš. Tak sa bež pozrieť na postovnezdarma.cz,kde nájdeš určite ten vhodný darček pre každého. 

Hodinky sú pre tích,ktorí neradi nosia náramky,zabúdajú si doma mobil,alebo proste len pre imidž. Ja som ten typ človeka,ktorý nosí hodinky,preto lebo neznášam náramky a samozrejme pre imidž. Ale zas niekedy sa tie hodinky zídu aj na ten čas,keďže sa mi niekedy stane,že sa mi v škole vybije baterka a ja neviem koľko je hodín. Proste je to boj o život sa dostať domov. Takže dá sa to tak povedať,že som kúsok z každého :D . 
Vybrala som si jednoduché,klasické hodinky v zlatej farbe (samozrejme v zlatej,keďže zlatú milujem ) . Hodinky sa mi páčia,len by som uvítala,keby to posielali s krabičkou. Prišlo to len obyčajne zabalené. 
Popísané na stránke : 
Hodinky v decentnom dizajne v zlatej farbe, ktoré sú jednoduché a elegantné. Ciferník je bez čísel a nie je ozdobený zbytočnosťami.
Vlastnosti:
  • Materiál: oceľ
  • Veľkosť ciferníku: 3,5 cm
  • Dĺžka remienku: 23,1 cm
  • Šírka remienku: 1,5 cm
  • Farba: zlatá


Tak sa ti zapáčili ako mne a potrebuješ ich mať ? TU LINK
V prípade akýchkoľvek otázok  ma môžeš kontaktovať :)
Pekný zvyšok dňa


1 komentár:

  1. tie hodinky sú teda fakt krásne, ja som ich tam ešte ani nevidela, akosi som ich musela prehliadať :)

    OdpovedaťOdstrániť