nedeľa 4. januára 2015

Darčeky na poslednú chvíľu ?

Darčeky na poslednú chvíľu ? 

Ahojte. Ak patríte medzi tích ľudí,čo nakupujú darčeky  na poslednú chvíľu,tak tento príspevok je stvorený pre vás. Zájdite do kamenných obchodov Yves Rocher,kde nájdete mnoho  kvalitných darčekov za prijateľnú cenu pre celú rodinu. 

Paleta očných tieňov Couleurs Nature 

Paletka obsahuje 4 očné tiene a 2 aplikátorky, s ktorými sa ako tak dá pracovať. Ale ja aj tak uprednostňujem štetce. Paletka pôsobí luxusným a odolným dojmom. Veľmi  sa mi páči,že je v zlatom prevedení,milujem zlatú. Je to skvelá paletka na cestovanie,keďže obsahuje 2 aplikátory a veľké zrkadielko. Ja mám paletku s názvom 04.BLEU ECLATANT ,ktorá obsahuje studené tóny modrej. Najtmavší tieň je najpigmentovanejší a ešte k tomu matný. Ostatné tiene sú priemerne pigmentované. Dajú sa použiť na sucho ale aj na mokro. Vtedy to vedia najlepšie rozbaliť :). Osobne sa mi modré tiene nepáčia,ale k týmto sa pomaly ale isto dopracuvávam. S výdržou som spokojná,dali so mnou celú party bez problémov,ale samozrejme som použila primer. Myslím si,že v drogérii by ste nič takého nenašli,tak sa určite na to kuknite :)




Tekuté mydlo na ruky 

Toto mydlo proste musíte mať ! Vôňa,konzistencia,obal a všetko je super. Ja mám doma s vôňou lesného ovocia,ale v ponuke sú aj iné vône. Obsahuje 200 ml a stojí 3,50€. 
Je to limitovaná vianočná edícia. 


Ďakujem veľmi pekne,že ste navštívili môj blog. Zanechajte 
komentár,zdielajte alebo sa ma kľudne niečo opýtajte :)
Pekný zvyšok dňa.


4 komentáre:

  1. Kosmetika Yves Rocher je báječná! Letos jsem z ní dostala kosmetický balíček na odličování a já sama jsem tam také jeden do rodiny koupila. Dobrý tip!
    annastazie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám veľmi rada Yves Rocher. Ich kozmetika mi príde luxusná a zbožňujem ich obaly. Je to určite niečo iné ako v drogerii. :)
      S pozdravom Sabína

      Odstrániť
  2. Yves je prost boží !:) já už si konečně musím zajít pro ten maalinový ocet na vlasy!:)
    pěkný blog ¨:) sleduji! koukni ke mně :)
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yves je moje oblíbená značka :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť