sobota 25. októbra 2014

Ziaja- Sensitive skin

Ziaja- Sensitive skin 


Ahojte baby. Po krátkej prestávke som tu opäť. Pred nejakými dvomi týždňami mi prišiel balíček od Ziaja. Túto značku je možné zakúpiť v 101 drogérii ( v DM som ju nevidela ale tak, keď sa tam nachádza,tak ma opravte :) ) za príjemné ceny. Ak chcete kvalitnú starostlivosť o pleť určte bežte do tejto značky ! :) 


Táto rada sa volá Sensitive Skin-čiže je učená pre citlivú pleť, 0% silikóny,minerálne oleje,parfum
Pozn. Moja pleť je mastná s rozšírenými pórmi a s akné 

Enzymatický peeling



Ako je napísané na obale je neparfumovaný a to môžem potvrdiť-vonia čisto :D Dobre sa nanáša,nedráždi a je príjemný na pleti. 
Póry mi to vyčistilo a má pocit,že aj zmenšilo. Akné mi to ukludnilo a mám pocit,že to niečo aj s nimi spravilo,ale určite má veľkú zásluhu krém,ktorý som používala každý večer. 

Spevňujúci nočný krém 


Nemám čo dodať k tomu krému. Neštípe,nedráždi,pomerne rýchlo sa vstrebe. Ako každú jeseň sa mi vytvoria nepekné šupinky okolo úst a niekedy aj na očnom okolí. Tento peeling a krém mi veľmi pomohol. Peeling používam 1-3 týždenne a nočný krém každý večer a ráno sa zobudím s krásnou hydratovanou pleťou bez žiadnych šupiniek. Za týždeň mi akné vyliečilo a mám pocit,že jazvyčky mi zmizli . 

Kto nevyskúša,neuverí ! :)
S týmto "kombom" som veľmi spokojná a odporúčam ho všetkými 
10. Myslím si,že je určená na všetky typy pleti. 

Máte skúsenosti zo Ziaja ? Vyskúšali ste túto novú radu ? 
Dajte mi dole do komentárov vedieť,rada si to prečítam :)
Ak máte nejaké rady ohľadom akné,rozšírených pórov atď. dajte mi vedieť
do komentárov alebo na email : sueladyblog@gmail.com
A tiež aj na FB (LINK TU)

Pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára