utorok 14. októbra 2014

Sada 4 kozmetických štetcov na oči

Sada 4 kozmetických štetcov na oči

Ahojte baby. Dnes  by som vám chcela predstaviť sadu štyroch kozmetických štetcov na oči,ktoré mám zo stránky postovnezdarma.cz. Určite sa tam oplatí pozrieť. Ponuku majú od módy až po veci pre motorkárov :D . 
Ako to funguje ? Všetko dôležité,čo potrebuješ vedieť nájdeš tu (LINK TU) 
Ako nakupovať ? Všetko dôležité,čo potrebuješ vedieť nájdeš tu (LINK TU) 
Chceš si ich objednať ? Všetko dôležité,čo potrebuješ vedieť nájdeš tu (LINK TU )



Takže sada obsahuje 4 ks kozmetických štetcov,ako som už spomínala. Štetce vyzerajú byť kvalitné.Nepadajú z nich štetinky,dokonca ani po prepratí. Sú husté a jemné na dotyk. Sú vhodné pre ľudí,ktorí nechcú veľmi investovať do štetcov ale chcú kvalitu. Skúšala som sa s nimi nalíčiť a išlo to raz-dva :) 
S čistým svedomím vám ich odporúčam,som s nimi veľmi spokojná :) 






(na obrázku sú štetinky vlhké z nedostatku času :) ) 

Pekný deň vám praje SueLadyBlog.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára