nedeľa 26. októbra 2014

Alverde Naturkosmetik-púdrová lícenka 07 flamingo

Alverde Naturkosmetik-púdrová lícenka 07 flamingo

Ahojte baby. Konečne som sa dokopala vám napísať o mojej obľúbenej lícenke,ktorú v posledom čase používam stále. Alverde kozmetiku zoženiete len v DM (ale to už všetci vieme :D). Cena sa pohybuje okolo 3,50€ ale často býva vo "výpredajových košíkoch". 


Farba je pekná,sýta a dlho vydrží. Tak cca 8 hodín v pohode prežije. Pekne je namletá čiže sa s ňou dobre pracuje. Nedá sa povedať,žeby ma obal nejak ohúril ale tak zvykla som si :D . 



Na fotke to vyzerá ako machuľa ale v skutočnosti to vyzeralo dobre. :D 


Ďakujem veľmi pekne,že ste si prečítal tento príspevok. 
V prípade akýchkoľvek otázok ma kontaktuje do kometárov
alebo na email: sueladyblog@gmail.com
alebo na FB (LINK TU)

Pekný deň :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára