nedeľa 28. septembra 2014

Avon odličovače

Avon

Ahojte baby.Pred nedávnom som si objednala z Avonu tieto výrobky. Boli v akcii za 1,99€ každý. No tak som si povedala,že prečo nie :) Už ich používam vyše mesiaca a tak som sa rozhodla,že sa s vami o moje dojmy podelím. 



Extra Lasting makeup remover-odstraňovač dlhotrvajúceho makeupu

Prišla mi malá,taká zlatá fľaštička. Obsahuje 50 ml čo je pre mňa málo. Je to dvojfázový odličovač,ktorý môžte použiť na oči alebo aj na tvár. Oči odlíči jedným ťahom a to isté aj makeup. Bavíme sa o vodeodolnom makeupe :) Som s ním veľmi spokojná,neštípe v očiach,nie je napätá tvár. Jedine čo by som vytkla je balenie. Po odšrúbovaní štupla na vás čaká diera,nie je tam žiadny tzv.dávkovač. Keďže som šikovný človek tak neraz sa mi stalo,že som si toho vyliala na vatový tampónik až moc.Ďalej,že je toho strašne málo. Človek,ktorý by si s ním chcel dať dole komplet makeup tak by mu to vydržalo maximálne 3-4 použitia. 



Conditioning eye makeup remover lotion-vyživujúci odstraňovač očného makeupu

Obsahuje 150 ml a som z neho nadšená. Je to neparfumovaný,neštípiaci odličovač očí. Samozrejme,dá sa použiť aj na celú tvár. Riasenku,očné tiene,linku,..vám krásne odlíči bez drhnutia oka. Vodeodolné veci neodlíči,ale na to nie je určený tak to môže byť jedno :D . Obal sa mi až tak nepáči,mohli sa s tým viacej vyhrať. Nemám čo vytknúť,konzistencia aj všetko ostatné je super. Ďaľšie veľké plus je,že vám vyživí očné okolie. :) 





Ďakujem za prečítanie príspevku :)
V prípade akýchkoľvek otázok sa môžeš ozvať do komentárov alebo na email: sueladyblog@gmail.com
a taktiež na FB : LINK TU
Pekný zvyšok dňa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára