streda 29. októbra 2014

Dermacol Longlasting lipstick & Rimmel moisture renew

Dermacol Longlasting lipstick & Rimmel moisture renew 

Ahojte baby. Dnes by som vám chcela predstaviť moje lásky,ktoré čakali mesiac aby som o nich napísala článok. Chúdence :D 
Nemám veľkú chuť sa vykecávať takže to bude rýchla/stručná recenzia.


Dermacol Longlasting lipstick 03

-pekný obal (klikací systém je TOP :D )
-sýta farba 
-vanilková vôňa
-výdrž cca 4-5 hodín
-"prischne" na perách
-zlieza viditeľne zo stredu pier





Rimmel moisture renew 330SLOAE´S PLUM

-božská sýta farba
-vôňa
-hydratuje
-na to,že to hydratuje tak veľmi dobre drží (test: kapustica,bola som vážne prekvapená)
-dobre sa nosí
-lacný obal




Ďakujem veľmi pekne,že ste si prečítali tento príspevok. 
V prípade akýchkoľvek otázok ma môžete kontaktovať do komentárov alebo 
Alebo na FB LINK TU a každý LIKE ma 
poteší :)






1 komentár: