nedeľa 17. augusta 2014

YVES ROCHER ♥ Letná nádielka

YVES ROCHER ♥ Letná nádielka 

Ahojte kočky. Po dovolenke a malom oddychu od blogovania sa sem opäť s radosťou vraciam. Túto "letnú nádielku" ako som ju tak sama nazvala,som dostala už pred prázdninami (áno Sue,gratulujeme ti :D ). Konečne mám chuť a čas blogovať takže sa na to vrhneme. 

Čo ma aleže úúúúplne potešilo, bol rúž :) Som maniak na rúže a keď som ho zbadala v balíčku tak som skákala 2 mestre :D Jedná sa o Žiarivý rúž na pery z rady COULEURS NATURE,balenie má 3,5g a cena je 9,90€. Ja mám odtieň 32-Rose Cocktail čo je žiarivá ružová s kvapkou červenej. Vôňa nie je žiadna umelá,vonia po čerešniach. Na letáku je napísané,že obsahuje čerešňový olej čo môžem potvrdiť,pretože pery krásne hydratuje a zvláčňuje ! Je výborný hlavne na leto,lebo krásne sa leskne ale nie je to žiadny prehnaný lesk. (btw. lesky nemám rada) Páči sa mi efekt "vpitia sa do pier" čiže pery máte tak či tak zafarbené, ale vytvorí to "efekt prirodzených krásnych pier" (vážne netuším ako by som vám to vysvetlila :D Ale tak hádam ,chápeme sa ). V predaji je 12 odtieňov, určite si každá príde na svoje. Výdrž je taká priemerná:1-2 hodinky. Jediné čo sa mi nepáči je obal,príde mi lacný labilný. Síce ešte sa mi nestalo,že by sa mi v kabelke otvoril :). 


Ďalšie čo mi prišlo je Sprchovací gél s peelingom z rady PLAISIRS NATURE,obsahuje 200 ml a cena je 4,50€ . Vôňa: broskyňa. Zaujalo ma,že je to sprchovací gél so 100% prírodnými ovocnými zrniečkami. Môžem s čistým svedomím povedať,že tá vôňa je božskááááá. Vážne vonia ako čerstvé natrhané marhule. Penivosť je dobrá,postačí iba kvapka.Pokožku zanecháva vláčnu. Je to zážitok pri umývaní sa. Ďaľšie vône : černica,bio vanilka,jahoda,bio malina. 

V prípade akýchkoľvek otázok ma môžte kontaktovať na email: sueladyblog@gmail.com
Alebo na FB :Link TU :) a budem rada za LIKE 

btw. v poslednom čase letím na slivkové alebo na fuksiové rúže
vedeli by ste mi nejaký odporučiť ? 
Napíšte mi,akú ste mali dovolenku a aká bola vaša povinná výbava. :)
ĎAKUJEM 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára