sobota 13. septembra 2014

AVON-planet spa Bahenná pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora

AVON-planet spa 

Bahenná pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora

Ahojte kočky :) . Dnes som dostala chuť blogovať,tak teda sa vrhneme na to. 

Pred 2 mesiacmi som si objednala z Avonu slávnu pleťovú masku z rady PLANET SPA. Táto drahšia rada mi prišla zaujímavá a som si myslela,že keď za ňu chcú také nekresťanské peniaze,tak musí byť proste dobrá ! :D No a zas môžem povedať: " Nie všetko drahé,musí byť aj zároveň dobré". 
A teraz vám už určite docvaklo, že to nebude kladná recenzia. No ale aj také musia byť,no nie ? 
Maska bola v akcii a vyšla ma do 2,50€ ( viacej určite nie) tak som si povedala,že za tie peniaze to teda skúsim. Obal je pekný,nevtieravý,ničím zaujímavý. Vôňa je výrazná,taká svieža povedala by som,že tam cítim "slanosť" :D . Na tvári mi vôňa nevadí,veľmi ju neregistrujem. 

POUŽITIE:

Na vlhčenú tvár naneste masku. Rozotierala som ju smerom od nosa po lícne kosti. Na prvý krát som neodhadla množstvo a zdalo sa mi,že som jej dala málo. tak teda odporúčam dať hojné množstvo. Vyhnite sa okolo očí a perám. Na obale sa píše,že by sa malo nechať pôsobiť 5-10 minút,ale ja by som odporúčala viacej. Aspoň do vtedy pokiaľ vám maska na pleti nezaschne. Potom už len umyjeme čisto vodou. 

Môj výsledok,dojem ? 

Ako by som začala...nespravilo mi to s pleťou absolútne nič :) . Čakala som že mi to aspoň vylieči akné,keď už nevytiahne póry. Ale pleť zostala jemná,povedala by som,že aj hydratovaná. 
Keby mám zaplatiť plnú cenu za toto NIČ tak ma asi šľahne :D .
Ak niekto hľadá takú masku,ktorá doslova prischne na tvári,že nebude môcť rozprávať,tak nech hľadá ďalej,pretože táto to určite nie je :) 


(Jedna z mojich selfies :D ) 

Ďakujem veľmi pekne za prečítanie príspevku
určite mi dajte vedieť,či ste ju už vyskúšali a ako ste s ňou spokojní atď..
Budem rada,ak sa so mnou o to podelíte v komentároch alebo na email: 
Alebo na FB (LINK TU)
Príjemné prežitie dňa :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára