streda 18. júna 2014

GARNIER skin naturals - Odličovací čistiaci gél 2v1

GARNIER Skin Naturals- Odličovací čistiaci gél 2 in 1

Ahojte. Po dlhšej dobe som sa neozývala,však to poznáte,škola a tak :) Škola sa každým dňom končí a ja budem aktívnejšia a aktívnejšia :). 

Dnes mám na pláne minirecenziu na výrobok od Garnier. Testujem ho už dlhšie ako mesiac. 
Kupovala som ho v Dm-ke za nejakých 4€ . Sľubuje to odstránenie make-upu (z očí a tváre)  a nedokonalostí. Je to penový gélik bez parfumácie. Obsahuje 200 ml produktu a doba spotreby je 6 mesiacov. Jedno "pumpnutie" vystrekne dosť gélu,takže s tým treba opatrne. Čo sa týka odličovania,tak to vážne skvele odličuje. Bola som z toho vážne prekvapená. A čo sa týka odstránenie nedokonalostí,tak to je dobrá hovadina :D. Nezaznamenala som žiadne náznaky toho,že by sa mi zmenšili pory alebo, že by sa mi menej mastila tvár. Akné nemávam,iba sem-tam na čele,keď mám svoje dni. Takže či by to redukovalo akné to vám neviem povedať,ale tak pochybujem o tom. A veľkým mínusom je,že ten gélik málo pení. Pre človeka (ako som ja ) čo sa stále ponáhľa a nič nestíha, tak by to bola veľká príťaž,pretože kvôli tomuto som musela vstávať o 5 min. skorej :D . ( Ráno je každá minúta dobrá :D ). V očiach neštípe,takže dávam tomu plus,keďže mám neskutočne citlivé oči. Po použití zanecháva pomerne napnutú pokožku,takže treba použiť krém. Obal sa mi páči. 

(jedno pumpnutie) 

Ďakujem veľmi pekne,že ste si prečítali tento príspevok. 
Dajte mi vedieť či ho poznáte atď. 
V prípade otázok ma môžeš kontaktovať na emaili : sueladyblog@gmail.com
alebo na FB stránke : link TU 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára