štvrtok 15. mája 2014

Wishlist: Nákup cez internet

Wishlist: Nákup cez internet 

Moje lístočky, kde si "píšem" čo by som si priala sa neustále niekde strácajú alebo ich "náhodou" vyhodím :D . Preto som sa rozhodla založiť si Wishlist aby som sa už konečne vyspala. Určite to poznáte,že keď si ľahnete do postele, spustia sa vám všetky myšlienky. Väčšinou snívam o tom,že čo by som si kúpila :D . HA! teraz to je tomu koniec a Sue bude mať konečne prázdnu hlavu ( síce ona má vždy :D ) . 

Tento Wishlist bude obsahovať to, čo mám momentálne v hlave a po čom túžim. Ako prvé by som chcela uverejniť " Wishlist: Nákup cez internet ". A druhý,ktorý uverejním bude mať názov " Wishlist:Nákup z drogérie ". Potom sa budem snažiť tieto Wihlisty písať každý mesiac. 

Štetce PetraLovelyHair 

Už dlhšiu dobu snívam a nových štetcoch, lebo tie čo mám doma za pár éčiek ( link TU ) sa naozaj nevyplatili kúpiť. Chcem zatiaľ investovať do kvalitných ale cenovo výhodných štetcov. 
(sada štetcov na oči) 


(Flat top- na nanášanie tekutých vecí) 

(Round Top- na nanášanie púdrových vecí)

Lícenky od Sleek 

Keďže doma mám len jednu lícenku od Dermacolu a tú ťahám som sebou stále,už by to chcelo investovať do kvalitných a šťavnatých líceniek. Viem,že pri Sleek nešlapnem vedľa. 
(LACE)

(CALIFORNIA)


(PINK LEMONADE) 

BH Cosmetics - Paletka 88 neutrálnych tieňov 

Veľmi rada by som uvítala u mňa túto paletku. Je praktická pretože mám všetky tiene po kope a ľahko sa s ňou cestuje,keďže často cestujeme do Vysokých Tatier. Vyzerá zaujímavo a sú tam také farby,ktoré sa mi páčia a ktoré by sa mi mohli hodiť. 



Tak a toto je môj Wishlist,ktorý som mala v momentálne v hlave. 
Dúfam,že do začiatku letných prázdnin si splním všetky tieto vecičky. 
Máte niečo už z tohto doma ? Alebo tiež túžite po ničom takomto ? 
Aký je váš Wishlist ? 
V prípade akýchkoľvek otázok ma môžete kontaktovať do komentárov alebo na email: sueladyblog@gmail.com
Alebo na FB a nezabudni dať LIKE :)
Ľúbim vás. 



3 komentáre:

  1. Pekný Wishlist. Nemám doma z neho ani jednu vec, ale veľmi sa mi páčia Petine štetce a ani Sleek lícenky nevyzerajú zle
    Už sa teším na drogérkový Wishlist :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Drogékový Wishlist vyjde už čo skoro :)

      Odstrániť
  2. Pěkný wishlist, jsem ráda, že tam nevidím nic takto extrémního, což si některé ženy přejí a já stále nemůžu přijít na kloub tomu proč :) Doufám, že se přání alespoň z nějaké části splnila, málo toho totiž zrovna není, a věřím, že i kdyby ne všechno, tak aspoň něco tě určitě v minulosti z wishlistu potěšilo :)

    OdpovedaťOdstrániť