pondelok 12. mája 2014

Balea penové tužidlo na kučeravé vlasy

BALEA - penové tužidlo na kučeravé vlasy

(Locken Styling) 

Ahojte dievčatá :) V dnešnom príspevku by som vám chcela priblížiť skúsenosti s týmto tužidlom  pre kučeravé vlasy. V Dm drogérii som hľadala niečo na objem a čo by mi tie moje kučery "skrotilo". Chcela som niečo také, čo by uhladilo moje " floating hair " na temeni hlavy :D . 
Siahla som po Balei,všk tá ma ešte nesklamala :) Hmm,len do kedy. A do teraz . Stálo to okolo 3€ (možno aj menej). Po vyskúšaní ma to nemilo prekvapilo. Votrela som si ho do mokrých vlasov s predstavou veľkej,hustej hrivy. No určite :) . Vlasy som mala spľasnuté ako nikdy. Ešte sa aj tak čudne leskli. No dotyk tiež tie vlasy neboli najpríjemnejšie. Jediným plusom to má,že to pekne citrusovo vonia. Prevonia vám to celé vlasy, čo viedlo k tomu,že už tú vôňu neznesiem :D . 




 

Máte skúsenosti s týmto tužidlom ? Vedeli by ste mi odporučiť nejaký ? 
V prípade otázok ma môžeš kontaktovať komentárom alebo emailom : sueladyblog@gmail.com
Alebo FB a nezabudni dať like :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára