piatok 17. januára 2014

NYC- Smooth Skin

NYC- Smooth Skin 

Face powder and bronzing face powder 


Zdravím vás :)) Je tu konečne piatok a voľno od školy,, JO!!! :D 
Už dávnejšie som sa obzerala po tejto dvojke v 101 drogérii no pravdupovediac nemala som odvahu ich kúpiť. Až minulý týždeň ma to prelomilo a kúpila som si ich :D . Jedná sa kompaktný púder na tvár a brozer od NYC (NEW YORK COLOR). Púder som si zobrala ten najtmavší (teda si myslím,lebo tam nebol všetky testry ) v odtieni 704 Warm Beige . Stál 3.49 € a za tú cenu si myslím,že je celkom dobrý. Neviem prečo,ale nemôžem si na neho zvyknúť,vždy si musím kontrolovať tvár ako vyzerá a pritom pri iných púdroch to nerobím. Ja mám mastnú pleť a myslím si,že to nie je to pravé orechové čo by sme chceli :) . No ale tak či tak je dobrý,jemne namletý. Veľmi sa mi páči,že zanecháva takú zamatovú pleť,no ale maximálne to vydrží asi tak hodinu aj pol. Prejdime na bronzer. Ten tiež stál 3,49€ a je v odtieni 720A Sunny. Po otvorení na svetle ma zaskočila oranžová farba . Keďže je to môj prvý kontúrovací púder nevedela som do čoho idem . Po vyskúšaní na tvár to nebolo také hrozné ako sa na prvý pohľad zdalo. Dobre sa s nímkonturuje a je na pleti veľmi príjemný. Neobsahuje žiadne trblietky ani shimmer. Výdrž nie je o nič lepšia ako pri púdri :) . 



Niečo z tohto používate ? Ste s nimi spokojné ? 
Aké máte skúsenosti s bronzerami ? 
Určite mi napíšte do komentárov,alebo na email : sueladyblog@gmail.com
Dajte like na FB : Blog sueladyblog.blogspot.sk 
Ďakujem vám :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára