nedeľa 26. januára 2014

BALEA - MASKA NA VLASY

Balea - maska na vlasy pre zamatový lesk 

Ahojte. Minulý týždeň som sa prechádzala po DM-ke a našla som tam túto masku . Dosť ma to prekvapilo,pretože som masku na vlasy od balei ešte nevidela . Tak som si ju zobrala. Stála 1,99€ (ešteže si nechávam bločky :D ) povedala som si,že keby bola aj tak zlá, za 2€ to je ako zadarmo :D . Môžem vám ju vrelo odporučiť,pri prvom umytí som bola veľmi prekvapená a nechcelo sa mi veriť,že sú to moje vlasy :D . Nechala som ju pôsobiť cca 5 minút a opláchla som . Vlasy sú jemné,skrotené a majú požadovaný lesk. A veľké plus je,že krásne vonia. Konzistencia je skôr redšia ako hustá čo mi vyhovuje,pretože až toho toľko nespotrebujem . Nemôžem si ju vynachváliť. :) 


   
    






Ďakujem veľmi pekne,že ste si prečítali tento príspevok :)
Máte skúsenosti s touto maskou ? Alebo pôjdete sa po nej pozrieť ? 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára