sobota 11. januára 2014

Balík od Yves Rocher :)

Balík od Yves - Rocher 

Ahojte :) Konečne sa vám ozývam a dnes začíname s recenziou na balík od Yves Rocher. Tak to nebudem naťahovať a ideme šup šup na to :) .


1. Extra tvarujúca špirála Volume Vertige , Couleurs Nature 
Čierna tvarujúca špirála pre mňa z prvého dojmu trošku malá , ale zvykla som si . Po otvorení  na vás vykukne kefka nevídaného tvaru . Má umelé štetiny a dobre sa s ňou pracuje . Po medzi štetiniek má také "otvory" a tie fungujú ako zásobník aby ste nalíčili obidve oči bez ďalšieho namočenia. Riasy vám pekne predlži a zahustí. Nedrolí sa. (link TU ) 


 


2. Trblietavý Sprchový gél Cocoa-Orange 

 

Už len pri prvom ovoňaní mi tento sprchový gél pripomenul Vianoce . Krásna vôňa saloniek,tie - želé obalené čokoládou - . Tie salonky moc nemusím ale toto som mala chuť zjesť :D . Veľmi ma zaujali tie trblietky , no ale mínus je v tom , že tie trblietky nedržia na tele a ani tá vôňa nevydrží. No ale ako zážitok do sprchy by som to odporučila . Má to 250 ml. 



3 . Mono očné tiene z kolekcie Couleurs Nature 




A najlepšie na koniec :) . Mne prišli 2 farby : 41-BLEU CIEL a 22-ROSE POIVRE . Najviac čo používam je ten ružový,krásne rozžiari oko je to môj TOP očný tieň do školy . Vydrží celý deň na viečku bez pohnutia aj bez bázy . Zdá sa mi ako keby ten modrý bol viacej pigmentovaný ale zas ho nepoužívam :) . Ako ďalšie  plusy by som brala malé a šikovné balenie do kabelky a aplikátor. Určite ho oceníte keď sa nebudete stíhať nalíčiť doma. Ja som ten svoj z ružového stratila :D . 
(link TU ) 

Čo hovoríte na tento balíček ? Niečo už máte doma alebo sa pôjdete po nich pozrieť ? :) 
Dajte mi vedieť komentárom alebo na email : sueladyblog@gmail.com a dajte LIKE na
facebook : TU 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára