piatok 10. januára 2014

NYC-LIPStain 16H

NYC-LIPStain 16H

Ahojte krásavice :) .. Dnes by som Vám chcela predstaviť fixku na pery od NYC. Je to pre mňa taká novinka,pretože fixku na pery som ešte nemala. Chrobáka do hlavy mi dala spolužiačka,lebo aj ona chcela niečo dlotrvajúce na pery. Tak som musela niečo také vyskúšať . 

Kupovala som ich v -101 drogérii- a stáli okolo 2,50€,majú 3ml . 
Majú krásnu vôňu,takú mňami-mňami čučoriedkovú :) Na obale je napísané,že má vydržať 16 hodín čo Vám je už jasné,že je to riadna blbosť :) Ledva to vydrží tých 7 hodín v škole. Sem-tam som to musela aj pár krát naniesť ešte raz. Ako všetky fixky,tak aj táto vysušuje,balzam odporúčam dávať po nanesení fixky,určite nie pred. Tým si zničíte fixku. Našla som na youtube video od NYC official ako sa má pracovať s touto fixkou. Bola som  prekvapená. (KLIKNI TUČo ma sklamalo je to,že fixka,ktorú som najviac používala sa mi za týždeň minula ! Ledva "píše" No ale nevadí,nič netrvá večne :) 

Vcelku som s nimi spokojná,stoja za vyskúšanie. Určite si dokúpim ďalšie odtiene. 
                                               (498 Berry Long Time 493 Champage Stain )
Už si ich vyskúšala ? Určite mi daj vedieť. Môžeš mi napísať email sueladyblog@gmail.com
alebo na facebookovskej stránke (link TU ) . 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára