sobota 12. októbra 2013

New in :)

New in :) 

Ahojte baby,dnes by som sa s vami chcela podeliť o moje novo-staré úlovky. 


Jedná sa o ORIFLAME Amazonia face cream,ktorý mi prišiel včera. Stál okolo 2,20€ a má 75ml. 
Vyznačuje sa prenikavou vôňou,ktorou nepohrdne žiadna žena. Je to denný hydratačný krém,myslím,že na všetky typy pleti. Ja mám mastnú a nerobí mi to žiadne neplechy na tvári. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a neurobí mastný film. Celkom dobre hydratuje. 

Niekedy cez prázdniny som sa rozhodla,že investujem do poriadnych štetcov pretože nechcela som si dokupovať štetce z drogérky za nemalé peniaze a pri tom aj tak boli na prd :D (teda ako ktoré) . Rozmýšľala som,že si objednám zo stránky www.zoeva.sk ale zdali sa mi drahé,tak som išla niečo pozrieť na bazáry  a našla som tam štetce od značky MAKE-FOR YOU. Snažila som sa niečo vygúgliť ale na slovenských,alebo českých stránkach nebolo nič napísané. Tak teda som si našla niečo na youtube a tam jedna americká blogerka-youtuberka ich veľmi chválila. Bola som nadšená,že som našla "kvalitné" štetce za dobrú cenu. Tá pani mi to predala za 17€ + poštovné,vyšlo ma to okolo 19,90€,24 štetcov. Prišli mi v peknom ružovom obale. Vlákna sú umelé no príjemné na dotyk,pár chlpkov mi však vytrča. 
Sada obsahuje:   štetec na púder,na tvárenku,na kontúrovanie,na tekutý makeup,malý vejárovitý štetec a veľký vejárovitý štetec,14 štetcov na oči,hrebienok na obočie,kefka na riasy,ostatné štetce som vyhodila pretože mi boli zbytočné :D 

Ak máte nejaké otázky ohľadom tohto príspevku, 
alebo otázku na mňa stačí ma kontaktovať 
facebook: SueLadyBlog 
:) 

1 komentár: