streda 19. marca 2014

Yves Rocher

Balík od Yves Rocher :) 

Ahojte ! Dnes  sa šupneme na veľmi rýchlu recenziu  od mojej obľúbenej značky Yves Rocher.

1. Rozjasňujúce korekčné pero, Couleurs Nature 

+dobre kryje 
+rozjasňuje
+vydrží celý deň 
+pekné balenie 
+3 odtiene (ružová,béžová,zlatá) 
+ vhodný pre staršiu pleť 
+nedráždivý očiam 
+ skoro bez parfemácie 
-malé balenie 1,5 ml 
-15,90€ 











2.Guľôčkový dezodorant Levanduľa z Provence, Jardins Du Monte 

+šikovné balenie do kabelky , 50ml 
+pekne vonia
+pohltí pach na celý deň,nie je potrebné ho viac krát nanášať 
+bez alkoholu , na rastlinnej báze 

-24 hodinový antipersprant to nie je  :) (max.3-4 hod. ) 



3. Sprchovací gél Kvet z bavlníka z Indie, Jardis Du Monte 
 Na tento sprchovací gél som už robila recenziu ( link TU ) , lenže táto vôňa mi nevyhovovala pretože nemám rada ťažko-sladké vône. Ako je možné vidieť na obrázku,tak či tak som ho dopoužívala a zostalo mi tam máličko.  



Tu mi prišiel zaujímavý letáčik : 



Ďakujem veľmi pekne za prečítanie tohto príspevku :) 
Vidíme sa nabudúce. 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára