nedeľa 22. septembra 2013

Balíček od Yves Rocher

Balíček od Yves Rocher (č.2)

Ahojte baby :). Dnes by som Vám chcela predstaviť môj balík od Yves Rocher,ktorý som skúšala po dobu 3 týždňov. Myslím si,že je to dlhá doba na to,aby som Vám predstavila moju objektívnu recenziu. (P.S.: nevšímajte si dátumy na fotkách,sú nepravdivé ) :D 
Moje skúsenosti: 

1.Sprchovací gél Makadámia z Guatemaly Jardis du Monde 

Link TU :) Tento sprchovací gél Vás očarí nie len svojím balením,ale aj obsahom. Jeho obsah je 97,8% rastlinného pôvodu takže je vhodný aj pre veľmi citlivú pokožku. Obsahuje Makadámiový olej,ktorý je známy svojou schopnosťou,že hydratuje. Pokožka je po ňom jemná a hydratovaná. Šetrne umýva a rozmaznáva Vaše telo. Vôňa je jemná a nedráždivá. Keď mi prišiel,zdalo sa mi,že 200 ml je málo,no ako môžete vidieť na obrázku,tak ešte mi tam trošilinka zostalo a to som ho používala celý mesiac. Takže pení celkom dobre. 



2.Laky na nechty Luminelle 

 Link TU :) . Keď mi prišli tieto laky,kričala som : "ano,ano! " :D. Som maniak na laky a bola som poctená,že môžem vyskúšať niečo nové. Prišli mi tri: ružový,žltý a modrý. Zarazilo ma,že balenia sú také malé. V duchu som si vravela,že toto vypotrebujem za týždeň :D . Najprv som vyskúšala žltý. Dala som jednu vrstvu,druhú vrstvu a niekde aj tretiu. Nikdy mi takto nechty nebili do očí :D Farba bola vážne žiarivá. Lak mi na nechtoch vydržal cca 4-5 dní a to som pomáhala doma stále. Potom som vyskúšala ružový,zas krásna farba. Bol viacej hutný tak som nepotrebovala až tak veľa vrstiev,jednu až dve. Tu výdrž bola o niečo horšia,vydržal cca 3-4 dni. Nakoniec som vyskúšala modrý,ktorý mi každý chválil. Tu som bola spokojná aj s jednou vrstvou.
Výdrž,okolo po 2-4 dňoch sa začal odlupovať. Nato,že je to také malé balenie,myslím si,že vydrží celkom slušne. 
(odtiene: Jaune Lumineux,Rose yoyeux,Bleu Chic..balenie: 3ml) 

3.Malinový ocot pre lesklé vlasy Rastlinná starostlivosť

 Link TU :) . Tak z tohto som sa tešila asi aj naviac. Prvú chybu čo som asi urobila bolo,že som si "nevygúglila" návod na použitie :D . Vlasy som si umyla,dala moje prípravky,upravila a trochu som si nakvapkala toho octu do dlane a dala na vlhké vlasy. Po uschnutí som mala vlásky krásne lesklé a jemné na dotyk (keďže mám ich veľmi hrubé). Asi po 2 týždňoch som sa rozhodla,že si to "vygúglim"a zrazu čítam : Aplikuje sa na vlasy pred posledným opláchnnutím. Následne opláchnite.  :D 
Začala som sa smiať.NO ale nespozorovala som,že by to mojím vlasom nejak ublížilo,že som to "dokaflala" :D Takže keď aj Vy ste to tak doteraz robili ako ja,myslím si,že keď Vám to vyhovuje,je zbytočné s tým prestať ak Vaše vlasy po ňom vyzerajú božsky. Vôňa je na zjedenie. :) 

Ďakujem veľmi pekne,že ste si prečítali tento príspevok.:) 
facebook: SueLadyBlog
Ak máš nejaké otázky stačí sa opýtať :) (kde chceš)
Prajem pekný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára