sobota 21. septembra 2013

Balík: Essence ♥

 Balík: Essence ♥

Ahojte moje krásky. Ako sa máte ? Asi pred 2 týždňami som dostala balík od nechtovýraj.sk a mám chuť urobiť recenziu. Ich e-shop už sledujem dávnejšie a majú tam parádne vecičky za dostupnú cenu,od nechtov až po tvár. Z dekoratívnej kozmetiky tam prevláda Essence. Čo som si len tak pozrela,myslím si,že sú lacnejšie ako v drogérií. P.S: potom tie dátumy na fotkách si nevšímajte :D 
Prejdime na balík: 

1.Essence-Nail Art special effekt! topper

Link je TU :) . Je to nadlak so špeciálnym efektom. Štetček naberá trblietky v požehnanom množstve. Mne s červeným lakom vydržal 3-4 dni. 

 
(15 glitter on me)
2. Essence - Get big lashes + vodeodolná 

Link TU :) . Milujem tieto špirály Get big lashes ! Dokážu spraviť z ničoho niečo. Lenže,neviem či len ja mám také citlivé oči ale mne strašne slzia. Čo je veľmi veľká škoda. Dodajú krásny objem a to myslím aj vodeodolnú. Bola som prekvapená ako vodeodolná drží a dokáže spraviť objem . 


3. Essence- Stay with me,dhotrávcny lesk na pery 

Link TU :) . Lesk na pery s dlhotrvajúcim efektom. NO neviem ako to je u Vás ale mne tento lesk vydržal max. 30 minút. Neviem ako to je u iných leskov iných značiek pretože leskom neholdujem. 
Ale ako môj názor je,že nie je zlý. Vôňu má sladkú ale cítim z toho tú "chémiu" alebo "umelinu" .  Na moje spôsoby má neskutočne čudný aplikátor. Nehovorím,že sa to tým nedá naniesť,ale na prvý pokus to bolo pre mňa čudné :D . 


4. Essence- 2in1 kajal pencil 

Link TU :) Krásne sýte farby,ktoré obsahujú trblietky. Veľmi dobre drží a len tak ju dole nedáte :D. Len čo mi vadí je,že zle sa oplikujú a musí sa s nimi tlačiť a to mojím očiam nerobí dobre :)
Ale inak sú dobré a aby mi len tak neležali medzi kozmetikou tak ich darujem kamoške. 

(č. 10) 




Ďakujem veľmi pekne,že ste si prečítali tento príspevok :) 
facebook: SueLadyBlog
Ak máte ešte nejaké otázky stačí napísať :) 
Ahojte. 


























































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára