pondelok 26. augusta 2013

Random Blog

Random Blog 

Ahojte baby :) Dnes mám chuť blogovať a keďže recenzie vás už musia nudiť,tak som sa rozhodla,že Vám niečo "random" napíšem :) 
Dnes ako ste si už mohli všimnúť celý deň prší (teda aspoň u nás).Z postele som vstala ako tak a to som hneď musela ísť do obchodu.Vstala som o 10-tej . Keďže idem na strednú mala by som sa "preorientovať" na iný čas,ja vážne neviem ako budem vstávať 5:50 :D. A ešte aby to bolo viacej "kruté" v noci sa  prehadzujem aj do 4 rána lebo neviem zaspať. Mne sa to ale bude vstávať do školy :) Inak ako prázdninujete ? Tiež máte "super" prázdniny,že celý deň sedíte doma ? 
Neviem ako vy,ale ja vôbec nie som vyrovnaná s tým,že sa ide do školy. Len pred "pár dňami" sme mali rozlúčkovú. No ale teším sa na nových spolužiakov. S dvomi som bola aj v meste na kofole. Už aj viem s kým budem sedieť v lavici. Je to jedna super baba,hneď sme si padli do oka. Čo som pozerala spolužiakov po facebooku tak budeme fakt bláznivá trieda. 24 chlapcov a 6 dievčat,super no nie ? :D Koho by zaujímalo tak idem na stavebnú,odbor geodézia :) 
Č som dnes robila ? V podstate nič. Dávala som pozor na brata ( 7 rokov) lebo mama išla do mesta. Potom keď prišla išla som od nudy umrieť,tak som išla k frajerovi,že ho idem otravovať. Nebýva ďaleko,mám to na skok,je to môj sused :)  

Snažila som sa urobiťfotky ako to aktuálne vyzerá. :) 


Majte sa krásne a nezabudnite si ešte prázdniny užiť pokiaľ sa dá :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára