utorok 20. augusta 2013

Kallos-recenzia

Recenzia : 

Ahojte baby :) Pred pár dňami som si objednala z eshopu kadernickyservis.sk pár výrobkov. Bola som veľmi zvedavá na značku Kallos. Keďže je lacná tak som sa rozhodla,že tie najpotrebnejšie  veci si objednám . P.S: prepáčte,že fotky sú stiahnuté z internetu,ale niečo mám s foťákom :) 

1.Kallos KJMN NOURISHING regeračný šampon s pumpou 1000 ml 
- stál na 3,80 € 
- balenie: 100 ml
- krásne vonia
- spoľahlivé dávkovanie: pumpička
- vlasy sú po ňom jemné 
- nepení,ale mne to nevadí,vlasy umyje aj tak 
- myslím,že za tie peniaze stojí za vyskúšanie 
Je perfektný pre suché  a poškodené vlasy, ktoré hydratuje a vyživuje. Regeneračné šampóny KJMN obsahujú Pro-vitamín B5, extrakt proteínov z pšeničných klíčkov. Sú vhodné na dlhodobé používanie, pomáhajú vlasom k oživeniu a návracajú prirodzený lesk a vzhľad. 

2. Kallos DEEP MOISTURIZING kondicionér s pumpou 100 ml  
- stál len 4,03 € 
- krásne vonia 
- balenie : 100 ml
-dávkovanie: pumpička
- vlasy hydratuje 
- sú poňom ľahko rozčesateľné 
- nemám čo dodať,vyskúšajte :) 
Tento intenzívny kondicionér rady KJMN je osvedčený svojimi účinkami na extra suché,poškodené vlasy. S maximálnou starostlivostou dávkuje vlasom účinné aktívne látky na rýchlu regeneráciu,hydratáciu a navracia im jemnost,pevnost,pružnost a žiarivý lesk. Obsah:1000 ml,500 ml,200 ml


3. Kallos KJMN vlasový olej - Elixir Hair Beautifying Oil 50 ml 
-vlasový olej,ktorý je úžastný 
- ľahká konzistencia 
- nemastí vlasy 
- stál 3,50€ 
- objem: 50 ml ale kľudne by som zniesla aj viac :D 
- odporúčam :) 
- Tento zázračný prípravok na báze oleja  MACADAMIE , ľanového a mandľového oleja dodajú vlasom okamžitý lesk, zabezpečujú vynikajúcu prevenciu lámania vlasov a štiepeniu končekov, vlasy zacelia a dajú hladký vzhľad. Opakovaným používaním dostanú vlasy neskutočný lesk, jemnosť a pevnosť.
Za celý nákup som zaplatila 15,30 € aj s poštovným . 

Ďakujem za prečítanie tohto príspevku :)
Ďakujem za každý like :) Poteší ma ak mi dáte otázku a kľudne napíš aj email . (sueladyblog@gmail.com





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára