streda 14. augusta 2013

Balíček od Yves Rocher

Balíček od Yves Rocher (č. 1) 

RECENZIA

Ahojte baby :) Dnes by som sa s vami chcela podeliť o skúsenosti s výrobkami od Yvers Rocher. 
Túto značku môžete nájsť na internete,ale aj v kamenných obchodoch,kde Vás obslúžia milé a ochotné predavačky. Je to prírodná francúzska kozmetika. Pre niektorých môže táto značka pôsobiť "zastaralo" (aj ja som si to myslela,až pokiaľ som nevošla do ich kamenného obchodu a nevyskúšala pár produktov) no opak je pravdou. Ja som z tejto značky nadšená :) omnoho viac na mňa pôsobí ako drogériové značky  ( ktoré nemusia byť zlé) napr. Rimmel,NYC, Maybeline,.. 

Môj balík : 
1. Hydratačná micelárna voda Hydra Végetal 

Tento "odličovač" je niečo úžasné. Odličovala som sa s ním každé ráno a večer. Je to micelárna voda a keďže je moja prvá tak ju neviem porovnať. Pred tým som sa  takýmto vodám vyhýbala a radšej som siahla po čistiacom géle . No ale teraz viem,že to bola chyba a určite si túto vodu budem kupovať stále. Pleť pekne vyčistí,v tom čase som mala zhoršenú pleť tak som to pekne videla ako mi pleť dôkladne vyčistilo. Je pre všetky typy pleti. Ja mám mastnú a nespozorovala som,že by to robilo " neplechy" . Dala som ju vyskúšať aj mamine (cez 40 r. ) a tiež ňou bola nadšená,že jej pleť znova "ožila" pretože ona má suchú a mdlú pleť bez života,hihi :) Vôňu neviem opísať pretože nie som expert na vône,hihi :D No ale určite nevonia po uhorkách ako je nakreslené na obale. Jediné čo mi trošilinka vadilo bolo,že po odlíčení pleť bola taká lepkavá, no ale cca po pol hodinke (ako sa produkt vsiakol do tváre) som ju mala hebkú a "oživenú" . 

2. Vodovzdorná ceruzka na oči Couleurs Nature 


Na túto ceruzku som bola veľmi zvedavá keďže doma nemám žiadnu vodeodolnú kozmetiku. Farba je krásne sýta a obsahuje malé množstvo trblietok. Nádherne zvýrazní oči. Ďaľšie plus je,že je naozaj vodeodolná. Sprchovala som sa s ňou pol hodinu ( vkuse som si liala na oči vodu,hihi :D )  a vážne vydržala. Takže by mohla zniesť aj slanú vodu a vlny. Vynikajúca na leto. Ja mám odtieň 07-Vert Acidulé
(neviem prečo mi tak foťák zvýrazňuje ryhy na rukách :D ) 
3. Balzam na pery s kokosom Baumes Nature




Balzam ,ktorému nepohrdne žiadna žena. Nádherne vonia,ten kto miluje kokos sa od neho nepohne. Pery nádherne zhydratoval,zvláčnil. Myslím si,že tomuto balzamu niet čo ďalej dodať. 

4. Ľahký rozjasňujúci make-up Couleurs Nature 

 Z tohto make-upu  som sa najviac tešila. Konečne po dlhej dobe som vyskúšala nejaký iný pretože som bola verná stále tomu istému. Po vyskúšaní som bola prekvapená. Pleť bola jemná a vyhladená. Po aplikácii som mala neopísateľný pocit na tvári. Make-up je ľahký a tekutý. Nie je vhodný pre tých,ktorý trpia "ťažkým" akné pretože nemá veľkú kryciu schopnosť. Odporúčala by som tým,ktorý majú pleť bez akné ( sem-tam jeden pupáčik ) a potrebujú zjednotenie. Vhodný na leto a horúce dni pretože ho na tvári ani necítite. Ak ho počas dňa prepúdrujete vydrží celý deň. 
(odtieň : Rose 300) 
( po rozotretí ) 

5. Vodovzdorná predlžujúca špirála s kefkou 360° Couleurs Nature

Tak táto špirála ma vážne ohromila. Vôbec som si nemyslela,že dokáže tak predlžiť riasy,dokonca lepšie ako normálna predlžujúca špirála. Riasy krásne predlžilo,o  objeme sa tu  nedá hovoriť,hihi :) ale kto potrebuje "objem" v bazéne ? :) A je naozaj vodeodolná,skúšala som ju spolu s ceruzkou a nerozmazala sa. Tak na dlhé "čľapkanie" sa vo vode je ako stvorená :). 

( no nie je pekná tá kefka ? ) 


6.Púder pre opálený vzhľad Couleurs Nature 100% d´ Origine Naturelle 


(odtieň: 20.-Hale Intense) 
Tento púder je niečo úžasné. Keďže som tmavá celý rok bude sa mi hodiť. Pleť po ňom ostane zjednotená a žiarivá. Chytá brondzový nádych. Je vhodný aj na líčka,ale to by som odporúčala iba v lete. V tedy to najkrajšie vynikne.  Neviem čo by som mala k tomuto výrobky ďalej povedať,proste to musíte skúsiť sami,až potom zistíte o čom hovorím :) . 
(po rozotretí) 

Tak a sme u konca :) Som veľmi rada,že ste si tento príspevok prečítali. Ako už omnoho krát omieľam,YVES ROCHER Vám môžem odporučiť s čistým svedomím. 
Som neskutočne rada za každý like a za každú otázku :) 
Ak máš nejaké otázky,kľudne mi napíš :) ( sueladyblog@gmail.com)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára