streda 31. júla 2013

Recenzia: Garnier - Pure- Peelingový gél proti čiernym bodkám

Recenzia: Garnier - Pure

Peelingový gél proti čiernym bodkám

Zdravím Vás :) Dnes som sa konečne po dlhšom čase rozhodla napísať recenziu. Chcela by som Vám predstaviť gél proti čiernym bodkám od Garnier,celý mesiac som ho poctivo testovala :) Keďže som v tom období mala zhoršenú pleť, náramne sa mi hodil na testovanie. 

Napísané na obale:  

Je učený pre zmiešanú až mastnú pleť s čiernymi bodkami a nedokonalosťami,ktorá potrebuje každodenné hlbkové čistenie.
Obsahuje: prírodné peelingové zložky,ktoré čistia pory do hlbky a odstraňujú čierne bodky a nečistoty,-čistiaci zinok a kyselinu salycilovú,ktoré spomaľujú tvorbu kožného mazu a predchádzajú vzniku čiernych bodiek a nedokonalostí. 

Môj názor :  

Plne súhlasím čo je tam napísané !!! Počas mesiaca používania akné aj s čiernymi bodkami zmizli. 
Neuveriteľné :-O . Určite toto nie je môj posledný produkt od GARNIER. 

Ďakujem veľmi pekne,že ste si to pozreli. Ahojte vidíme sa na budúce.
Som neskutočne rada za každý like :) a za každú otázku





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára