pondelok 1. júla 2013

Starostlivosť o kučeravé vlasy

 Starostlivosť o kučeravé vlasy 

+malá recenzia

 moje BALEA výrobky na vlasy

 
 Určite ste sa streli so značkou BALEA,nájdete ju  DM-ke a je známa svojou nízkou cenou.Tak a dnes by som ´Vám chcela predstaviť moje BALEA výrobky na vlasy.  Používam výrobky hlavne na kučeravé a poškodené vlasy keďže mám vlasy suché a neposlušné. :) Pôjdeme porade ako sú výrobky na obrázku zostavené : 

1.Balea LOCKEN SHAMPOO: cca 1,50€
-šampon,má 250 ml čo si myslím,že za tú cenu to stojí. 
-neopísateľná vôňa,ktorá mi už lezie na nervy :D 
-pekne zjemní a definuje kučery
-obsahuje panthenol,vlasy hydratuje
-nedráždi pokožku hlavy
-spotrebujete väčšie množstvo šamponu pretože málo pení
2.Balea LOCKEN SPULUNG: cca 1,40€
- kondicionér,má 200 ml
-vôňa taká istá
-vlasy sa lepšie rozčesávajú
-lesklé kučery bez zaťaženia
-kučery udržia formu
-obsahuje panthenol 
-bez silikonov,šetrí pokožku hlavy  
-nechávam na vlasoch aspoň 5 min.,čím dlhšie necháte pôsobiť tým sú krajšie kučery
3.Balea LOCKEN STYLING CREAM: cca 2 € aj niečo
-stylingový krém na úpravu vlnitých vlasov,má 150 ml
-to isté ako pri šampone a kondicionére 
-chráni vlasy pred vysušovaním,teplom z fénu a pod. 
-neoplachuje sa
-na mokré aj na suché vlasy
-vlasy sa po ňom nemastia
-ja si dávam cca o veľkosti veľkého orecha
-pri každodennom používaní vydrží cca mesiac
Za mňa 10/10
4. Balea FEUCHTIGKEITS HAARMILCH: cca 2,45€
-hydratačné vlasové mlieko na suché poškodené vlasy,má 200 ml
-mango+aloe vera,ja by som povedala,že kokos :) 
-dáva si to pred česaním,dobre sa s ním rozčesávajú vlasy
-chráni pred teplom 
-malé množstvo si votrieť do vlasov
-neodporúčam na suché vlasy pretože budú mastné
-krásne voňavé vlasy
Za mňa 9/10 (za vôňu)
5.Balea LOCKEN POWER SPRAY: cca 1 € niečo :) 
-power sprej na vlnité a kučeravé vlasy,150ml
- tento výrobok neodporúčam
- keď si na mokré vlasy nastriekam,mám pocit,že tie vlasy sú zlepené
-zas tá "vôňa" :D
-za tých pár € skúste :) 
Za mňa 2/10

Tieto výrobky (okrem 5.) používam stále a som spokojná. Nie som ochotná investovať do AUSSIE pretože  to nie sú malé peniaze,ja som s BALEOU spokojná a môžem len doporučiť :). Cena nezodpovedá kvalite :)  
Ak más nejaké otázky ,alebo chceš aby som urobila recenziu stačí napísať na email : sueladyblog@gmail.com :) Daj like aj na facebook :)
S/B 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára