sobota 17. októbra 2015

Avéne TriAcnéal EXPERT starostlivosť - Pretrvávajúce nedokonalosti, jazvy po akné

Ahojte žienky. Dnes by som vám veľmi rada predstavila ďalší výrobok od Avéne, ktorý mi bol ponúknutý na recenziu.
TriAcnéal Expert je špecifická starostlivosť pre pleť dospelých a dospievajúcich s tendenciou výskytu akné.


Vlastnosti:


  • Diolényl patentovaná inovácia* vyvinutá výskumným tímom Pierre Fabre s trojitou účinnosťou pre zníženie rizika množenia sa baktérii (klinicky preukázané) zmierňuje sčervenanie a pomáha eliminovať prejavy akné
  • X-Pressin, pomáha redukovať čierne bodky a vyhladzuje povrch pleti
  • Retinaldehyd pomáha znížiť výskyt jaziev jaziev a zároveň ponúka svoje výhody v starostlivosti proti starnutiu pleti
  • Termálna voda Avéne upokojuje a pôsobí proti podráždeniu 
TriAcnéal EXPERT je jemná emulzia, ktorá sa jednoducho nanáša a rýchlo sa vstrebáva. Pleť je po nej hydratovaná a jemná na dotyk.

Návod na použitie: 

Aplikujte večer rovnomerne na tvár očistenú prípravkami hygieny Cleanance.



Vyvinuté s cieľom  minimalizovať riziko vzniku alergických reakcii. Zabráňte vystavovaniu kože slnečnému žiareniu  a používajte zodpovedajúce prípravky slnečnej ochrany. V prípade pálenia kože aplikujte prípravok každý druhý deň. Tehotné ženy by prípravok nemali používať. Zabráňte kontaktu s očami. 

Môj názor: 

Ako prvé čo by som vyzdvihla je cieľ, s ktorým prišli výskumníci Pierre Fabre, a to je zlepšiť celkový stav aktóznej pleti na základe nedráždivých zložiek. Odkedy som prekročila určitý vek, kedy sa z dievčaťa stáva žena, sa nepamätám, kedy som mala naposledy čistú a peknú pleť bez akýchkoľvek " sopiek"( áno, tak nazývaj svoje akné :-D). Výrobky z drogérie na akné mi pleť zbytočne vysušujú a nič z toho. 

Obal sa mi páči, je to taký typický  " Avénácky", nedá sa na ňom nič pokaziť. Má 30 ml, čo mi príde málo, keďže toto je beh na dlhšiu trať a 30 ml vám vydrží na cca mesiac aj niečo, teda ak sa radi krémujete ako ja :-) . 

Vôňa mi pripomína skôr nejaké lacné mydlo, ale časom už tú vôňu nebudete registrovať, nie je to nič hrozné. Farbu to má sýto žltú, ktorú po rozotretí nie je poriadne vidieť (teda aspoň na mojej tmavej pleti- ale to vám môže byť jedno, keď vás v tme nikto nevidí :-) ) 

Čo sa týka výsledkov, tak je to 50/50. Ako som spomínala vyššie, tak je to beh na dlhšiu trať, minimálne 2 balenia sú potrebné vypotrebovať na to, aby ste sa dostali k vašej vysnívanej čistej pleti. Samozrejme, každý máme hormóny iné, na každého zaberajú výrobky inak. Možno niekomu postačí len jedno balenie. Ja po vypotrebovaní môjho balenia si kúpim ďalšie, pretože ako-také výsledky sa u mňa prejavili. Jazvy po akné, ktoré som mala na brade zmizli a vidím, že sa to už lepší aj na lícach. Čo sa týka akné, mám pocit, že ich nedokáže absolútne zminimalizovať, preto by bolo vhodné používať niečo na čistenie z rady Cleanance ( odporúčajú to aj na obale). Neprejavili sa žiadne alergické reakcie, pleť ma neštípala. Redukuje začervenania a rýchlo sa vstrebáva.

Koniec-koncov produkt hodnotím kladne a odporúčam ho všetkým, ktorý neustále bojujú so svojou pleťou. Je to vhodné, ako aj prevencia proti akné.

Ďakujem veľmi pekne za prečítanie článku a taktiež za poskytnutie produktu na recenziu. 

P.S.: do komentárov mi môžte napísať- čo používate na čistenie pleti
                                                              -  a kde najčastejšie nakupujete veci na starostlivosť o pleť 


1 komentár:

  1. O značce jsem toho četla a slyšela málo a zatím jen v dobrém, i když myslím, že kosmetika srovnatelná třeba s touto to nebude ani náhodou. Obecně si ve sprchových olejích moc nelibuju a spíše zůstávám u klasiky v podobě gelu,to samé se týká i produktů na akné. Na článek narazila spíše náhodou, protože si někdy něco přečtu na vašem blogu a jako vždy musím jen konstatovat, že se povedl :)

    OdpovedaťOdstrániť