streda 5. augusta 2015

Yves Rocher- novinky na leto 2015


Nepenivý šampón pre každodenné použitie

Je to novinka inšpirovaná metódou " no poo" (bez peny). Nová starostlivosť pre vaše krásny vlasy, obsahuje výťažok z bio hlohu, ktorý má ochranné vlastnosti. Jemný čistiaci krém je zárukou hebkosti a rešpektu pre vaše vlasy. Nepenivé zloženie chráni integritu vlasového vlákna aj pri každodennom používaní. Je vhodný pre ženy, ktoré si potrebujú umývať vlasy každý deň. Ľahká štruktúra je obohatená o 99% prírodných zložiek, ktoré zaručujú, že vaše vlasy budú intenzívne vyživené, jemné a ľahké. Môžem to všetko potvrdiť, ale toho pocitu, že si dávam na vlasy len krém sa asi nezbavím. Som proste typ ženy, ktorá potrebuje mať na hlave mega veľkú penu pre pocit umytých vlasov. :-) Takže som si netrúfala s ním bojovať. Mamina ho vyskúšala a vravela, že jej vyhovuje, ale na začiatku musela bojovať s tým, že je to vlastné krém. Tvrdí, že vlasy jej pekne umyl a prevoňal.

Laky na nechty

Laky na nechty s gélovým efektom (strieborný vrchnák) - laky s gélovým efektom momentálne zažívajú veľký "boom" a ani na Yves Rocher sa nemuselo dlho čakať a prišli na trh s týmito lakmi aj oni. Ako nápad sa mi to páči, ale veľmi vychytané nie sú. Najviac som používala nadlak "top cout", ktorý ma vôbec neočaril. Lak s ním, akoby "zožltol" a scvrkol sa :-D . Ten fialový/slivkový (odtieň 35. Aubergine profond) je na tom o niečo lepšie, pretože má dobrú konzistenciu, dobre schne, ale veľmi mi na nechtoch nevydrží. 
Žiarivý lak na nechty ( čierny vrchnák) - mám ho v odtieni 103. Camélia nacré. Je to bledučkoružový odtieň, ktorý by som si sama nekúpila, pretože mám pocit, že takéto bledé laky sa mi nehodia, ale vyskúšala som. Konzistenciou je fajn, dobre schne a aj dobre drží. Takže k tejto "obyčajnej rade" nemám čo povedať, určite je vydarenejšia, ako gélová. Majú veľmi vydarenú farebnú škálu, určite si tam každá nájde ten svoj. 

Konečný verdikt - laky s gélovým efektom neodporúčam, len na vlastnú zodpovednosť, ale žiarivý lak odporúčam všetkými desiatimi. A štetčeky majú výborné,veľmi dobre sa s nimi lakuje.



Ďakujem veľmi pekne Yves Rocher za poskytnutie vecí na recenziu.
Yves Rocher mám veľmi rada a skoro vždy som bola s ich produktami nadmieru spokojná, hold nie vždy sa všetko podarí :-)
Ďakujem veľmi pekne za prečítanie a prajem pekný zvyšok dňa. 

1 komentár:

  1. A já zrovna chtěla ten lak s gelovým efektem, aspon teď vím, že radši nekupovat. Super recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť