streda 1. apríla 2015

Shirtinator-moje skúsenosti/2

Shirtinator-moje skúsenosti/2

Ahojte. Pred nedávnom som vám avizovala,že som spolupracovala so stránkou www.shirtinator.sk, kde sa dá vytvoriť originálna potlač na všetko,čo ponúkajú. Minulý článok,kde som opisovala moje dojmy z vyhotovenia trička a objednávky nájdete TU
Komunikácia a spolupráca s touto stránkou bola na úrovni. Nemôžem im nič vytknúť. 

Tričko mi prišlo po pár dňoch uskutočnenia objednávky. Doniesol mi to kuriér,ktorý ma telefonicky kontaktoval,či som doma a či môže prísť. Tričko bolo starostlivo zabalené v plastovom obale, ktorý bol umiestnený v hrubej papierovej obálke. Tá bola vystlaná nepremokavým plastovým vnútrom,čo zabezpečuje,že sa vašemu výtvoru nič nestane. 
Po otvorení som bola prekvapená kvalitou trička a potlače. 





S kvalitou trička a potlače som veľmi spokojná, no spokojnosť plynie aj z kvalitne prehľadného webu.
Odporúčam všetkými desiatimi ! :) 
Pekný zvyšok dňa. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára