štvrtok 2. apríla 2015

Ako na dokonalú pleť ?

Ako na dokonalú pleť ? 

Ahojte baby. Dnes (konečne) po dlhej dobe vám predstavím moju TOP dvojku na pleť.
Starostlivo som ich testovala po dobu 3 mesiacov,aby som ich vám mohla čo najlepšie opísať,keďže moja pleť si so mnou robí čo chce a stále je iná. 
Tieto výrobky mi boli poskytnuté zo stránky www.stayunique.sk, ktorá ponúka celosvetovú značku Sleek makeup. Ak túto značku nepoznáte (čo pochybujem) tak tá sa preslávila svojimi úžasnými očnými tieňmi (link TU ).  

Tak teda čo som si vybrala ? 


Contorol shine & prime

Ako základ je mať dobrý primer,ktorý je prispôsobený na váš typ pleti a vyhovuje vašim požiadavkám. Ja mám zmiešanú pleť. Najviac sa mi pleť mastí v okolí T-zóny a pod očami,a okolo úst sa mi robia nepekné šupinky. Viem,je to hrozná kombinácia :D .
Na to,aby to ešte samotný makeup nezvýraznil,je potrebné použiť kvalitný primer. Doma vlastím 2 primeri a s týmto sa to nedá porovnať.
Jeho textúra je hladká a lahká,vôbec ho na pleti necítiť. Viditeľne minimalizuje póry a predĺži trvácnosť makeupu. Mne sa s ním stačí prepudrovať len 2 krát denne a to mám na sebe makeup už od 6 rána ! :)
Balenie obsahuje 15ml. Keby toho bolo viac,tak by som sa neurazila :) . Bezparfémacie. Na všetky typy pleti.Netestovaný na zvieratách.
Link TU.


BB krém SPF 15 

Keďže doma vlastním doma iba makeupy a žiadne bb krémy,rozhodla som sa,že vyskúšam tento bb krém od sleeku. Pamätám sa,že ešte z mojich začiatočníckych čias som vyskúšala pár bb krémov a boli to totálne prepadáky. O tomto bb kréme sa to povedať nedá. Textúrovo je rovnaký ako obyčajný makeup ale lepšie sa nanáša. Netreba sa s ním tak "hrať". Čo ma veľmi zaujalo,že krycia schopnosť sa dá korigovať. Keď niekde potrebujete silnejšie krytie bez problémov ho navrstvíte. Póry nezvýrazňuje a jemné šupinky pekne prekryje bez nejakého dojmu masky. Aj keď mám zmiešanú pleť nerobilo mi to na pleti žiadne neplechy. 
Link TU
(odtieň:light)


Veľmi sa mi páči obal. 


Určite mrknite aj ich FB stránku StayUnique,kde pridávajú každý deň nové príspevky.
Komunikácia s eshopom bola na úrovni,keďže ho
vedie milá žena s láskou pre makeup. 
Je to naozaj skvelé,že nemusíme Sleek objednávať zo zahraničia
ale máme to tu rovno pred nosom
za prijateľné ceny :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára