pondelok 12. januára 2015

Catrice All Matt plus púder na tvár

Catrice All Matt plus púder na tvár

Ahojte baby. Dnes by som vám chcela predstaviť moje dojmy z tohto púdru. Značku Catrice mám veľmi rada a mám aj od nej dosť vecí s ktorými som spokojná. Na poslednú chvíľu som potrebovala púder tak som behla do DM-ka  a siahla som po tomto so slovami: "Určite nebude zlý,však ostatné výrobky čo mám doma ma nesklamali". 
A bola to chyba. Za tých 3,90 € som mala staviť na moju klasiku od Dermacolu. 
Mám ho v odtieni 030 Warm Beige , je to najtmavší aký ponúkajú. Keďže som tmavá po celý rok,tak nemám problém s výberom správneho odtieňu.Určite ste si všimli,že naše drogérie ponúkajú skôr tmavé odtiene,čo samozrejme nechápem,keďže väčšina ľudí je bledá. 
Ospravedlňujem sa,že púder nie je celý,ale nejak som sa nevedela dokopať k recenzii. :D

(zdroj:Internet)
Obal je pevný,ale keď som púder nosila v kabelke tak sa mi nápis zošúchal (preto som sem dala fotku z internetu) a trošku mi praskol.To by som mu odpustila. Ale čo mu neviem odpustiť je textúra a zloženie. Mám  veľmi mastnú pleť v T-zóne a aj s dobrým púdrom sa musím prepudrovávať aj 3 krát za deň. S týmto púdrom som musela každú hodinu! V takomto nečase mám na tvári šupinky,v okolí úst a očí a tento púder to len škaredo zvýraznil. Mám aj rozšírené póry a nečakane aj to zvýraznil :) 
Jedine čo obdivujem je vzhľad,páči sa mi vyrazené MAT. 
Takže suma sumáru tento púder vôbec neodporúčam,len na vlastné riziko. :) 


Už ste tento púder skúšali,alebo pozerali ste sa po ňom  ? 
Boli ste spokojné ?
Aký je váš obľúbený púder na tvár ? 
Pekný zvyšok dňa :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára