štvrtok 22. januára 2015

Avon- Nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom

Avon- Nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom 

Ahojte baby. Ak ma sledujete na mojej FB stránke tak viete,že pred nedávnom som si "pár" vecí objednala z Avonu. Z Avonu objednávam stále a je to moja obľúbená katalógová značka. 
Dnes by som sa chcela s vami podeliť o moje dojmy z tohto olejčeka na vlasy.



Kupovala som ho v akcii za 2,50€ a úplne som sa do neho zamilovala. Je to sklenená nádobka s pumpičkou,ktorá má 30ml. Myslím si,že je to tak akurát. Obsahuje vzácny marocký argánový olej,ktorý je blahodárny na suché a poškodené vlasy. Keďže mám dlhé kučeravé vlasy a moje konce vyzerajú ako metla,netuším z čoho keďže ich nijako tepelne neupravujem,rozhodla som sa,že skúsim tento "zázrak",ktorý ospevujú mnohé ženy. A môžem vám povedať,je to ZÁZRAK :) Po prvom použití som mala konce krásne jemné a hladké. Mala som chuť sa s nimi mazliť :D. Vlasy sú po ňom lesklé a nezaťažené. Absolútne odporúčam pre ženy,čo majú kučeravé vlasy. Konečne som našla niečo,čo budem používať stále a môj blogerký inštinkt,všetko nové skúšať, mi v tom nezabráni ! :) 
Používam ho na mokré uterákom presušené vlasy a dávam ho iba na konce. Krásne vonia. 
Takže kontaktujte svoju avon lady a objednajte si ho :) 

Poznáte tento olejček na vlasy ? Aký je váš obľúbený ? 
Pekný zvyšok dňa. :) 

8 komentárov:

  1. Myslím, že ho vyskúšam na tú moju slamu. Snáď pomôže... Super blog! :)
    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá luxusne a túto značku od Avonu mám veľmi rada ! :) Mám v pláne konečne vyskúšať aj na svoje vlasy nejaké kúry a masky, lebo už to naozaj potrebujú :/

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám dosť zničené vlasy, takže by sa mi zišiel takýto repair.. :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento olej je skvelý, doposiaľ najlepší aký som vyskúšala, skúšala som aj Baleu aj Syoss, ale tento je pre mňa najlepší, akurát tá jeho dostupnosť cez katalógový predaj mne osobne veľmi nevonia, ale olej je vynikajúci, mám po ňom také jemné a trochu aj lesklejše vlasy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto určite vyskúšam, Avon mám velmi rada a kedže mám tiež kučeravé vlasy, velmi to sranda nie je :) ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    http://adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som naň čítala že je otrasný, a hneď na to asi 3 recenzie že je super. Ale mňa osobne jeden od Avonu zaujal, síce nie tento ale nejaká novinka v zlatom prevedení a ten určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť