sobota 6. júla 2013

ORIFLAME : essentials-Gentle 3 in 1 Cleanser

ORIFLAME: 

essentials - Gentle  3 in 1 Cleanser + Daily Scrub Cleanser

Ahojte :) dnes by som Vám chcela predstaviť čo som si objednala 
minulý mesiac z Orilame. Bolo to v akcijí a každé ma vyšlo po 
2,50€. Objednala som si to preto,lebo som už doma nemala nič na odličovanie a do mesta sa mi nechcelo zájsť. No ale moja lenivosť sa mi odplatila,radšej som mala ísť do Dm-ka a kúpiť si Baleu za tie peniaze.

Prvý je " čistiaci gél 3 v 1" : 
-150ml
-pre všetky typy pleti
-vôňa je príjemná
-konzisteciou sa vôbec nepodobá na gél
-povedala by som,že je to odličovacie mlieko,nechápem prečo tam napísali,že je to čistiaci gél :)
-s vitamínom E
-neodporúčam 
Za mňa 2/10 ( za vôňu a vitamín E)

Druhý je " Pílingový čistiaci gél": 
- 100ml
-vôňa taká istá ako pri "3 v 1"
-"zrniečka"- dám ruku odťať,že je to piesok alebo kamene ! :)
- konzistencia,niečo nehorázne ! Prečo mi to len tak pripomína "3 v 1 ",ale iba so zrniečkami ?! 
- po použití máte pocit akoby ste sa snažili napeniť čistiace mlieko,ale nedarí sa Vám to,tak to len tak zmyjete :)
- vôbec Vám to pleť nevyčistí,ba naopak,ja by som sa to bála používať pretože si s tým môžete aj pleť poškodiť
- vitamín E
-pre všetky  typy pleti ( citlivej pleti by som to určite neodporúčala vyskúšať pretože si s tým poškodí pokožku ) 
-neodporúčam !
Za mňa 1/10 ( za vitamín E) 

Tak a dnes som Vám predstavila značku Oriflame. Mám nehorázny pocit,že v poslednom čase sa snažia ľudí len ogabať o peniaze. Už to nie je ten starý dobrý Oriflame. ( samozrejme môj názor,ak zastávate iný názor,neberiem Vám ho :) ) Tieto výrobky som použila 3-4 krát a potom mi stáli len v kúpeľni. Po tejto recenzii ich idem vyhodiť pretože neznesiem na nich pohľad. 

Ak máš nejaké otázky alebo chceš aby som urobila recenziu,stačí napísať email: sueladyblog@gmail.com :) Daj like aj na facebook :) 
S/B





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára