nedeľa 30. júna 2013

žehliť alebo nežehliť vlasy ?

žehliť alebo nežehliť vlasy ? 

Otázka ktorá trápi skoro každú z nás 

Aj vy ste tá,ktorá túži po krásnych rovných vlasoch až po zadok ? Niektoré z nás majú polodlhé krepovité kučeravé vlasy,ktoré vôbec neposlúchajú. - To je môj typ vlasov.
Môj príbeh : Bolo to asi pred rokom. Zaľúbila som a samozrejme chcela som byť príťažlivá. Lenže na hlave som mala dlhú kučeravú metlu,ktorú som zvyčajne hodila do drdolu. Mamina objednala od kaderníčky žehličku na vlasy. A vtedy sa to začalo. Mamina ma ostrihala "dopostupna",z dlhých vlasov bola polovica. Ale bolo mi to jedno,hlavne že som si mohla žehliť vlasy. Vlasy som mala krásne husté a rovné,bola m som najšťastnejší človek pod slnkom. Všetci si ma začali všímať a zdvihlo sa mi ego. Nakúpila som si všelijaké prípravky aby sa mi neničili vlasy,prešla som od značky BALEA až po internetové drahé značky. No ale nič nepomohlo,vlasy sa mi stále ničili a z krásnych hustých vlasov som mala riedku vypadávajúcu slamu. Bolo to hrozné a nechutné. Na koniec som si povedala "dosť"! Prešlo od toho rok a teraz mám vlasy do 3/4 chrbáta a sú krásne husté a kučeravé. A je mi jedno,kto o mne hovorí ako vyzerám s mojimi "natural" vlasmi,ale proste ich mám zdravé ! 

Rada od blogerky: Vlasy nikdy,ale nikdy nežehliť ! Možno si teraz hovoríte,že som padnutá na hlavu,ale nie,viem o čom hovorím. Existujú mnoho prípravkou s ktoré vám tie vlásky skrotia :) 
P.S: Je jedno akú máte kvalitnú žehličku vlasy sa ničia tak či tak :) 

Ak máš nejaké otázky,alebo chceš aby som urobila recenziu stačí napísať email: sueladyblog@gmail.com :) Daj like aj na facebook :) 
S/B

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára