pondelok 8. júna 2015

Buď in s wayfarer.cz

Buď in s wayfarer.cz

 #02 

Ahojte baby. Po dlhšej dobe sa zas vraciam k stránke www.wayfarer.cz odkiaľ mi boli poskytnuté veci na recenziu. Snažila som sa vybrať také veci, ktoré by mohli osloviť väčšiu časť populácie, aby som vám mohla povedať na ne svoj názor. 
Mohla som si vybrať 6 vecí za apríl a máj.

Dámske hodinky Glory a Clay 

 Ten,kto ma už dlhší čas pozná,vie,že hodinky milujem a nemohla by som bez nich žiť.Nosím ich namiesto náramku,pretože tie zrovna nemusím.Tieto hodinky mi hneď spadli do oka. Vybrala som si farbu zlatú, pretože tá je blízka k môjmu srdu :-D. Oceňujem, že sú obidve vyrobené z chirurgickej ocele a nie len z  nejakého obyčajného kovu. Hodinky Clay sú vyrobené aj z keramiky,ktorá zaručí,že vás nebudú chladiť. Väčšinou sa mi stáva,že hodinky mi po čase zoxidujú,nadobudnú nežiadúcu farbu a kvôli tomuto väčšina mojich hodiniek poputovala do smetného koša.
Pri týchto hodinkách som nesmierne spokojná,príjemne sa nosia a aj pri častom nosení vyzerajú, ako nové :-)
Hodinky Clay kombinujem so športovým outfitom,keď sa na nič reprezentatívne necítim,jednoducho povedané-mám to v "Pééčku" :-D. Oceňujem použité zirkony,ktoré dodávajú šmrnc a pekne vyzerajú aj na slnku.
Narozdiel od hodiniek Glory,tie mi dodávajú pocit luxusu. Tie sa snažím zakombinovať do lepších outfitov. Veľmi pekne vyniknú aj v jednoduchom outfite. Je potrebné ich skrátiť u hodinára.

Glory 

Príde vám v tejto peknej krabičke.


(Link TU

Clay 



Ochranný obal,ktorý sa nestratí. Mohol by byť aj menší. Zmestia sa tam aj okuliare. 

(Link TU




Slnečné polarizačné okuliare Nerd 

Keďže leto je už tu a slnko svieti, ako divé,rozhodla som sa,že už by bolo potrebné si zakúpiť nové okuliare,keďže tie moje staré sú v hroznom stave. Využívam ich každý boží deň a neviem si predstaviť,že by som bez nich niekde vyšla na ulicu. Oceňujem,že majú 400 UV filter, aj keď pravdu povediac,neviem čo to znamená :-D Ale určite je to niečo dobré. Som veľmi lenivá,aby som si o tom niečo prečítala,keďže fyzika nespadá medzi moje najobľúbenejšie predmety. U popisu produktu je to tam vysvetlené,ale mne stačili prvé 4 slová :-D . 
Veľmi dobre sa nosia a na počudovanie mi sadli. Nie sú  nijak labilné a aj dobre držia vlasy :-)


(Link TU

Pánske tepláky Round

Možno sa práve čudujete,prečo som si vybrala pánske tepláky. Som toho názoru,že chlapci majú lepšie a pohodlnejšie oblečenie, ako my ženy. Na obrázku sa mi tieto tepláky veľmi páčili a už som po nich pozerala nejaký ten piatok. Predstavovala som si množstvo outfitov, ktoré som vám chcela plne zreprezentovať, tak ako sa má. No ale čo čert nechcel..tepláky mi prišli veľké. Objednala som si veľkosť M, ktorú zvyčajne nosím,ale S by mi padlo lepšie. Nebola by to jediná chyba. Tepláky sú zle šité a "mezi nohami" vyzerajú čudne. Avšak nápad s vreckami sa mi páči. Farba tiež nie je zlá. Materiálovo sú veľmi príjemné a kvalitné,ale môj názor je taký,že sú nenositeľné. Po prevrátení na ruby si môžme všimnúť,ako sú šité čo nie je veľmi príjemné na nosenie,keďže pri chôdzi to veľmi vadí (aspoň mne). U mňa veľké sklamanie.


Odfláknuté šitie.

Otočené na ruby. ( Link TU

Dámske tričko Aztec 

Keďže u mňa v skrini nájdete len obyčajné a nezáživné tričká ( to bude tým,že do školy väčšinou nosím len košele alebo blúzky) som sa rozhodla,že už by to chcelo niečím oživiť. Vybrala som si toto viacfarebné tričko, ktoré púta všetkú pozornosť. Je to veľkosť M a dobre mi sedí. Nie je ani veľké,ani malé. Príjemný materiál na nosenie v týchto horúcich dňoch. Pár krát už bolo prané a farba aj veľkosť je pôvodná. 
(Link TU)


Dámska mikina Hakuna 

Je z takého istého materiálu, ako tričko Aztec. Veľmi sa mi páči vzhľad a nápis "Hakuna Matata" ,ak si ešte správne pamätám z rozprávky Leví kráľ,tak by to malo znamenať "Netráp sa " :-) 
Dá sa povedať,že mi je veľká,ale stále je nositeľná. Teším sa,keď ju prevetrám v chladnejších letných večeroch.
(Link TU



2 komentáre:

  1. Tá mininka je naprosto top!! :) ja si chcem objednať taký vak :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zauímavý článok takú akú máš mikinu ja mám uplne rovnake vrecúško pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    xoxo Mishelle

    OdpovedaťOdstrániť