štvrtok 12. marca 2015

Shirtinator-moje skúsenosti

Shirtinator-moje skúsenosti

Ak vás už nudí móda "všetci nosíme to isté" (btw. z tej si už trhám vlasy :D) a máte potrebu byť originálny a nadčasový tak mrknite stránku www.shirtinator.sk, kde si môžete vytvoriť vlastný kus oblečenia, do ktorého vložíte samého seba. Je to skvelý darček,originalite sa medze nekladú. 
Shirtinator ponúka potlač tričiek,mikín,ale aj spodného prádla,hrnčekov,plyšákov a pod. 
Môžte si vytvoriť vlastný motív, alebo si môžte vybrať aj z vopredpripravených motívov. 

Objednávku som absolvovala aj ja a bolo pre mňa ťažké si vybrať druh trička,motív alebo text. Nakoniec som si vybrala klasické biele tričko.

Keď si trošku zrolujete stránku smerom na dol,môžte si aj niečo prečítať o vašom tričku, na ktorom chystáte vaše kreácie. 


Ak si nebudete istý rozmerom odporúčam pozrieť si tabuľku rozmerov : 


Na stránke je všetko pekne rozpísané,keby ste nevedeli ako pokračovať. Ale myslím si,že to každý zvládne. Je to také ľahké,že je to až primitívne :)


 Nad zmysluplným textom som dosť dlho rozmýšľala. Nakoniec zo mňa vypľulo " Today I´m dressed how I feel" keďže nemám vyhradený štýl obliekania-niekedy mám chuť sa obliesť čisto žensky,dievčensky alebo ako chlapec,bezdomovec. :D 


So stránkou www.shirtinator.sk som veľmi spokojná,dobre sa mi tam pracovalo,prehľadný web,všetko vysvetlené. Vrelo odporúčam sa tam mrknúť,mávajú tam aj zľavy alebo akcie.

Teším sa na tričko ako malé decko :)
Som zvedavá,aké bude. 
Všimla som si,že majú aj FB stránku Milujem tričká.





2 komentáre:

  1. Skvělý nápad, v budoucnosti určitě vyzkouším, třeba jako dárek pro nejlěpší kamarádku.

    BayaChick

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poznám ich ale ešte som to neskúšal. Možno niekedy v budúcnosti.

    inak na blogu je nova giveaway. zapoj sa -> http://www.stayweird.eu/2015/03/giveaway-3-yareyare-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť