piatok 26. júla 2013

ORIFLAME: Hair X repair therapy

ORIFLAME: Hair X repair therapy

SPLIT-END SERUM 

Ahojte kočky,po dlhej dobe sa zasa vidíme. Dnes by som Vám chcela predstaviť produkt,ktorý mám poriadne  odskúšaný a už dosť dlhú dobu mi stojí na poličke. 

Neviem ako vy,ale ja s týmto produktom nie som veľmi ohúrená,čakala som od neho niečo viac. V katalogu,keď som ho uvidela hneď som sa doňho zamilovala. Sľuboval krásne vlasy a zacelené končeky. Vtedy ma stál okolo 5,50€ (tak myslím). Myslela som si,že je to dobrá investícia,lebo normálny olejček (sérum) na vlasy v drogérii stojí okolo 7-8 €+cesta autobusom, tak som si myslela,že som ušetrila. 

O produkte :  

- dlho vydrží, cca 2-3 mesiace
- nemastí vlasy
- príjemná vôňa
- má 30 ml 
- nízka cena 
- končeky sú pri ňom poddajnejšie 
-vlasy sa po ňom pekne lesknú 

- sérum je skôr vodnaté ako olejovité 
- nesplňuje to čo sľubuje (zacelené končeky,.. bla bla bla :D )  
- vlasy sa rýchlejšie mastili 
- už by som si ho nekúpila :)  

No čo dievčence,aký máte naňho názor ? Poznáte ? Nepoznáte ? :) Samozrejme ,že ten produkt nie je zlý,ale ja by som si o už nekúpila. Moje končeky boli poddajnejšie,keď som ho použila,ale keď som si hlavu umyla,videla som,že tie konce sú roztrapkané. :) U mňa je to tak 50-50. 


Majte sa krásne a nezabudnite,že mne môžete hocikedy napísať email: sueladyblog@gmail.com
Poteším sa každému like :) či už otázke :)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára